Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Har kjøpt på barerips.no til alle tantebarn i år jeg, knall gaver synes jeg 😊 Hvis det er dine egne barn så blir det vel litt for rimelig kanskje? 13 åringer ønsker seg ofte merkeklær, bjørn borg boksere? 11 år gamle jenter liker vel top model osv? Hvilken prisklasse tenker du? Anonymous poster hash: 3d3f3...ed8
Serepta Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Hos oss er treningstøy bankers til tenåringer. Kari traa, Nike etc blir aldri feil.
Novemberdama Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Regner med at de, siden de er 13 og 11, har evnen til å tale. Spør de hva de ønsker seg så kanskje det blir litt enklere for deg!
Superdolly Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Er det dine barn, nær familie eller barn du har et mer perifert forhold til? Det hadde vært greit å vite , for det er jo litt forskjell på gavene du kjøper til søskenbarns barn som du ser fire ganger i året, eller dine egne barn. Til de litt mer perifere pleier jeg å satse på noe elektronisk, for eksempel en lite høyttaler (Angel Sound eller noe liknende) eller gode headsett eller ørepropper. Endret 19. oktober 2014 av Superdolly
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg har også noen i den alderen jeg skal kjøpe til og er helt blank, så jeg håper det kommer flere gode tips her. Drikkeflasker vet jeg jo ikke om de har fra før, og om de trener vet jeg heller ikke. Kjenner dem rett og slett ikke. Er en nevø av mannen og en kusine jeg er fadder til. Trooor begge er rundt 12 år. Anonymous poster hash: 43a26...269
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #7 Skrevet 19. oktober 2014 Drikkeflasker får man aldri nok av, det gjør virkelig ingenting om man har en eller tre fra før. Drikkeflaske bruker de hver dag på skolen, på tur, på trening osv osv. Mine gutter på 10 og 13 ønsker seg slike med navn i år selv om de har 2-3 camelbak og contigo flasker fra før. Ellers er det populært med f.eks Gavekort på kino, kanskje sammen med litt snop i en liten gaveeske Gavekort i appstore Deo og dusjsåpe (gjerne noe litt mer eksklusivt enn matbutikkmerkene, pass på om du er på en tax-free) T-skjorte (de har ofte salg på f.eks Boardshop, da får du merkevare til en hyggelig pris) Skihansker (mine ønsker seg "ailenhansker", slike som er todelt) Til jenta kan du jo også kjøpe forbruksvarer som en dusjsåpe som lukter godt, hårstrikker, en leppepomade, neglelakk, en søt pysj, pusekosesokker, vanter, et fint skjerf, et smykke eller en kul klokke fra rimelige butikker som Glitter eller SMYCK. Anonymous poster hash: 883e2...cfb
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #8 Skrevet 19. oktober 2014 12 åringen min ønsker seg alt med fotball-logo på. Men da må du VITE favorittlaget hans! Kule høyttalere til å koble på mobilen. Gavekort på gamestop Kinogavekort Godteri! (Så han kan ha på rommet!) Filmer Brettspill Bøker Mulitlader til mobil/iPad osv Bestemors hjemmestrikka sokker! Kule hansker og lue Anonymous poster hash: 17b7d...a16
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #9 Skrevet 19. oktober 2014 Bøker! Selv har jeg yngre barn, så jeg vet ikke hva som er populært i den alderen. Spør i bokhandelen. De vet hva som gjelder. Anonymous poster hash: f2e3a...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå