Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk på p piller men ville ha en pauke grunna litt forskjellige blant annet kviser og eg mista mensen. . Har ikkje brukt p piller på 2 måneder men mensen kommer ikkje. . Har litt ubehag nede i magen og sånne livmor strekk smerter inni mellom.. og føler det er noke med brystene mine spes det ene tar meg til det hele tiden.. Har tas 2 tester men negativ og må få inn at vi har man sex 2 ganget i måneden.. Hva skjer??? Syns også.magen har vokst blitt mer lubben rundt magen... uff uff.. Må vell til heil sjekk

Anonymous poster hash: 14724...b61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager alle skrivefeil skriver fra mobilen..

Skrevet

Ja og da var eg Ikkje anonym lenger ikkje at det gjere noke

Skrevet

Du har jo en del tegn som kan gi mistanke om graviditet, men kan også bare være at kroppen din roter med hormonene fremdeles.

Jeg hadde "alle" g-tegn på denne jord i fjor vår. Bare negative tester. Dro til slutt til privat gyn for å få vite sikkert. Men jeg var ikke gravid, bare noe pussig tull med hormonene. Bruker aldri ha det. Når mensen endelig kom - nesten 50 dager, så var det en lettelse. Etter det har den vært som en klokke.

Jeg gikk ikke på pillen, men siden du har gått på pillen så er det jo enda større risiko for at det er hormonene dine som lurer deg.

Men du bør nok ta deg en tur til lege eller gyn for å finne ut sikkert.

Oppdater, da :)

Anonymous poster hash: fe7d4...172
Skrevet

Ja eg og trur det er hormoner som tuller.. Har hatt ei veldig tøff periode i livet og vil ha det tøft i lang tid framover så trur at kroppen lever litt sitt egent liv og vil fortelle meg at eg Bør roe meg ned... Men blir oppgitt når symptomer på noe også viser det seg og være noe helt annet.. Jaja må få meg en lege time og finne ut av ting. .. Takk for svar

Skrevet

Har du tatt graviditetetstest? Hvis du har et søndagsåpent apotek i nærheten...😊

Anonymous poster hash: 9a59f...d7e

Skrevet

Ja tok en test på torsdag og den var negativ.. Gidder ikkje bruke mer penger på tester når dem allikevel viser negativ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...