Gå til innhold

skal du kjøpe nye iPad air 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ser ikke helt bruksområdet når man har smarttelefon og laptop. Hva brukes du nettbrettet til? Jeg har to (fikk den ene på jobb) men de støver jo bare ned..

Anonymous poster hash: 83f44...561
Skrevet

Jeg vurderte i forrige uke å kjøpe ipad air, da var prisen 4400. Og plutselig ser jeg nå i går kveld at de har lansert et nytt nettbrett, ipad air 2, med pris på 4900. Så jeg er veldig glad for at jeg ikke kjøpte i forrige uke. Nå er prisen på "gamle" brettet 3800.

Valget står nå mellom å "spare" 600 kr, eller å legge til 500 kroner til i den potten jeg allerede fra før av hadde tenkt å bruke på gamlebrettet slik at jeg får den nyeste teknologien. Det er vel det lureste med tanke på å ha et brett som vil holde følge med fremtidige oppdateringer.

Skrevet

Har iPad Air, de gamle, og den fungerer fortsatt veldig bra. Tenker ikke å kjøpe et nytt.

Anonymous poster hash: 5ae39...306
Skrevet

Jeg vurderte i forrige uke å kjøpe ipad air, da var prisen 4400. Og plutselig ser jeg nå i går kveld at de har lansert et nytt nettbrett, ipad air 2, med pris på 4900. Så jeg er veldig glad for at jeg ikke kjøpte i forrige uke. Nå er prisen på "gamle" brettet 3800.

Valget står nå mellom å "spare" 600 kr, eller å legge til 500 kroner til i den potten jeg allerede fra før av hadde tenkt å bruke på gamlebrettet slik at jeg får den nyeste teknologien. Det er vel det lureste med tanke på å ha et brett som vil holde følge med fremtidige oppdateringer.

Hvis du likevel skal kjøpe ville jeg kjøpt den nyeste. Teknologien oppdaterer seg så fort at den vil vare lengre. 

Anonymous poster hash: 83f44...561

Skrevet

Mannen min skal kjøpe iPad air 2

Selv har jeg en iPad mini med retina, og siden jeg fikk den for ett år siden har jeg knapt brukt laptoppen, kan jo gjøre nesten alle de samme tingene med iPaden, mye mer behagelig å holde og å sitte med i sofaen, og skriver like kjapt som på en PC.

iPad mini er genial synes jeg, vekt- og størrelsesmessig. Merk at den nye ipad mini (kalt iPad mini 3) ikke anbefales over den jeg har (ipad mini 2/ ipad mini med retina) fordi for de 1000 kr ekstra får man bare touch-ID (fingeravtrykkslesing). Så man får mye mer for pengene med iPad mini 2 :)

Anonymous poster hash: b7030...faf

Skrevet

Det er det jeg også tenker. Når jeg først skal kjøpe, så bør jeg kjøpe den nyeste. Appene er nok fortsatt ikke tilpasset den nye plattformen deres, men det kommer seg nok fort. Siden vi skal også bruke den til å se filmer, blir jeg å gå for ipad air 2 og ikke mini-versjonen. Det er også mer som er nytt på den. Skjermen, fingertrykkavlesning og oppgradert plattform. A8 har erstattet A7. 

Skrevet

Har ipad air og er mer enn nok fornøyd med den. Jeg betalte 3300 kr for den.

Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke fått med meg at det skulle komme nye, så jeg var å kjøpte meg iPad Air samme dagen som de nye ble lansert :P Heldigvis var de så hyggelige og profesjonelle at de tok den i retur på Eplehuset, så nå sitter jeg her med gavekort til å betale min nybestilte iPad air 2 :D Satser på at jeg får den til uken.

Endret av piranha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...