Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Har bare vgs fra før, tar nå fagskole. De har "fagskolepoeng "istedenfor studiepoeng. Kan det telle for noe når det kommer til lønn i den jobben jeg alt har? Jobber i staten Anonymous poster hash: ae34f...284
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Mener du at du skal ta fagbrev? Jeg jobber i butikk og hos oss fagbrevtillegget 9,50 i timen (om de følger tariff) Anonymous poster hash: 25f3d...d93
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Mener du at du skal ta fagbrev? Jeg jobber i butikk og hos oss fagbrevtillegget 9,50 i timen (om de følger tariff) Anonymous poster hash: 25f3d...d93 Nei, det er ikke fagbrev. Jeg har autorisasjon fra før. Nå tar jeg personalstudier ved siden av. Anonymous poster hash: ae34f...284
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 Der jeg jobber teller det ingenting lønnsmessig. Men det er selvsagt en fordel for deg med tanke på den ekstra kunnskapen du forhåpentligvis får. Anonymous poster hash: 27352...f22
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #5 Skrevet 18. oktober 2014 Der jeg jobber teller det ingenting lønnsmessig. Men det er selvsagt en fordel for deg med tanke på den ekstra kunnskapen du forhåpentligvis får. Anonymous poster hash: 27352...f22 Absolutt! Og det er jo hovedårsaken til at jeg gjør det. Men hadde ikke gjort noe å klatre et trinn opp på veien :-) Anonymous poster hash: ae34f...284
Virginia. Skrevet 18. oktober 2014 #6 Skrevet 18. oktober 2014 Har bare vgs fra før, tar nå fagskole. De har "fagskolepoeng "istedenfor studiepoeng. Kan det telle for noe når det kommer til lønn i den jobben jeg alt har? Jobber i staten Anonymous poster hash: ae34f...284 Hvis det er relevant for jobben så vil du nok få noe lønnssuttelling.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #7 Skrevet 18. oktober 2014 Har bare vgs fra før, tar nå fagskole. De har "fagskolepoeng "istedenfor studiepoeng. Kan det telle for noe når det kommer til lønn i den jobben jeg alt har? Jobber i staten Anonymous poster hash: ae34f...284 Hvis det er relevant for jobben så vil du nok få noe lønnssuttelling. Absolutt relevant. Det er derfor jeg tar det, for og forstå mer av det :-) Anonymous poster hash: ae34f...284
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #8 Skrevet 18. oktober 2014 Fagskolepoeng veier likt som studiepoeng, så hadde du fått uttelling for studier som gir studiepoeng, så får du uttelling for fagskolepoeng også. Fagskoler er jo gjerne veldig spisset mot et bestemt felt, man får veldig konkret kunnskap på bestemte områder, og dette vil nok de fleste oppegående arbeidsgivere vite å verdsette. Anonymous poster hash: 7dd76...ab6
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #9 Skrevet 18. oktober 2014 Fagskolepoeng veier likt som studiepoeng, så hadde du fått uttelling for studier som gir studiepoeng, så får du uttelling for fagskolepoeng også. Fagskoler er jo gjerne veldig spisset mot et bestemt felt, man får veldig konkret kunnskap på bestemte områder, og dette vil nok de fleste oppegående arbeidsgivere vite å verdsette. Anonymous poster hash: 7dd76...ab6 Takk for utfyllende informasjon! Anonymous poster hash: ae34f...284
Virginia. Skrevet 18. oktober 2014 #10 Skrevet 18. oktober 2014 Fagskolepoeng veier likt som studiepoeng, så hadde du fått uttelling for studier som gir studiepoeng, så får du uttelling for fagskolepoeng også. Fagskoler er jo gjerne veldig spisset mot et bestemt felt, man får veldig konkret kunnskap på bestemte områder, og dette vil nok de fleste oppegående arbeidsgivere vite å verdsette. Anonymous poster hash: 7dd76...ab6 Dette er nok opp til hver enkelt arbeidsgiver å vurdere. Men dersom dette brukes slik du sier, så vil fagskole da telle som et halvt eller ett år med høyere studier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå