Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Kan noen gi meg noen gode tips her? Gutten min bæsjer så sjelden pga at det gjør vondt. Når han først går på do, så har det samlet seg opp. Og da gjør det veldig vondt for han. Han har også blødd litt når han har bæsjet ( de dagene det gjør vondest) Hva kan jeg gi han for at dette skal løsne? Noen som har tips de vet hjelper? Anonymous poster hash: e4514...600
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Ingen som vet noe om dette? Anonymous poster hash: e4514...600
Honningmelon Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Jenta mi er på samme måte og bruker Lactulose fast. Hun er 3,5 år.
Mamma-til-Emma Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Hadde samme med datteren min da hun var 3,5 år.. Brukte lactulose, men hun knep igjen for harde livet.. Tilslutt var det full stopp og bæsjen lå som en propp i rumpa og hun fikk den ikke ut.. Ble lagt inn på sykehus i 4 dager med sonde ned til magen med avføringsmidler for å få skylt gjennom systemet. Nå bruker vi movicol. Kjøper voksenversjonen (fåes uten resept) blander 1/2 pose i ca 1 dl vann med litt appelsinsaft for smakens skyld og vi har hatt én episode med alt for hard bæsj på 1 år nå.. Da satt jeg microklyx og ventet i 5 min før den virket.. Hun har fremdeles litt type "sauebæsj", men nå får hun den i allefall ut. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå