Gå til innhold

Svangerskapspermisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som har svangerskapspermisjon, hva går dagene dine til?

Hvordan trives du med å ha permisjon?

Jeg har hatt svangerskapspermisjon i 2 mnd og dagene går til en del matlaging, sunn bakst, husarbeid, litt TV, daglige trilleturer, møter venner. Synes dagene går skikkelig fort etter at baby kom til verden. Neste høst begynner jeg på universitetet og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til baby/samboer, trening, jobb annen hver lørdag og søndag (må jobbe for å få det til å gå rundt), husarbeid, venner. Er redd det er å møte venner som må nedprioriteres.

Noen her som kan fortelle hvordan det er å studere med barn? Baby vil være 11 måneder når jeg begynner 2.året av studiet.

Anonymous poster hash: 174b7...0b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg startet deltidsstudie når babyen var 7 mnd, mens jeg fremdeles var i permisjon. Var travelt til tider da samboer jobber offshore, og minste ikke sov på natta, eller la seg på kveldene.

Nå er minste 1 1/2 år, og jeg jobber 80 % i tillegg, er travelt, men jobber i Bhg hennes, så får tid med henne også på jobb.

Elsket å ha permisjon, og elsker jobben min, så trivdes både hjemme og på jobb 😊.

Er gravid og har termin i april, så da blir det vel travlere 😉.

Anonymous poster hash: d235e...27a

Skrevet

...guri malla. Da får dere gjort mye. Jeg går i en evig døs og bare venter på at ungen skal sovne sånn at jeg får slappa av litt jeg.

Håper virkelig dette tar seg opp snart, for det er dødskjedelig. 

Anonymous poster hash: 99244...de7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...