Gå til innhold

Sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan føltes det å ha sex for første gang etter fødselen?

Er fire uker siden jeg fødte, følte meg fort normal igjen og var i god form kort tid etter :) Føler ikke at sexlysten er til stede, men dette er vel ganske normalt?

Anonymous poster hash: 5cb58...361
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omtrent som før, var bare litt videre, men det gikk seg til innen ett år etter fødsel:)

Fikk ikke sexlysten tilbake på lang tid.

Lykke til :-)

Anonymous poster hash: f9eee...5ba

Skrevet

Hvordan føltes det å ha sex for første gang etter fødselen?

Er fire uker siden jeg fødte, følte meg fort normal igjen og var i god form kort tid etter :) Føler ikke at sexlysten er til stede, men dette er vel ganske normalt?

Anonymous poster hash: 5cb58...361

Det er fire uker siden fødsel, og lysten er ikke helt tilbake ;)? Det er nok særdeles normalt ja.

De anbefaler vel dessuten å vente minimum seks uker med sex etter fødsel pga infeksjonsfare, tror jeg...

Skrevet

Det var sårt, og minnet meg om da jeg mistet jomfrudommen. Men enda mer sårt altså.

Anonymous poster hash: 8daa5...374
Skrevet

Noen får fort sexlysten tilbake, andre ikke :) Det er så mange forskjellige erfaringer der, så det må du nesten bare føle litt på selv. Dersom du ammer, så sies det at sexlysten ikke kommer tilbake på en stund (mest sannsynlig til du slutter å amme), men det er jo også opp og ned.

Jeg for min del holdt på å hoppe på mannen etter 1 uke, men nå hadde jeg ks da, så sikkert veldig annerledes. 

Ha sex når DU er klar og føler det er greit, er det ikke gått 6 uker så bruk beskyttelse fordi du er "åpen" oppi der fortsatt :) Lykke til :)

Anonymous poster hash: 63eb5...cf3
Skrevet

Åja, for min del føltes det fantastisk deilig, men som sagt hadde jeg ks ;)

Anonymous poster hash: 63eb5...cf3
Skrevet

Lysten kom tilbake etter 2-3 mnd. Gruet meg skikkelig, men det gikk greit :) Ikke så trangt som vanlig, så fikk ikke all verdens ut av det, men etter noen mnd til ble ting som "normalt" :)

Anonymous poster hash: 3c198...77a
Skrevet

7 uker siden her. Lysten er tilbake, men jeg forventer å bli skuffa..haha.

Anonymous poster hash: 8ab5a...3af
Skrevet

Jeg revnet fra A til Å og var brodert og sydd både innvendig og utvendig i alle retninger så her var det helt uaktuelt med sex på en stund. I tillegg varte renselsen i 8 uker, og så lenge den varer er det helt uaktuelt med sex for min del.

3 mnd etter fødselen prøvde vi for første gang, og da var mannen mer engstelig enn meg ;) Går det bra, er du sikker på at det går bra osv...

Det gikk helt fint, ikke noe problem i det hele tatt. Jeg kjente meg litt videre, men mannen sa jeg ikke var det Han sa det kjentes litt annerledes enn før, men ikke på noen negativ måte.

Anonymous poster hash: 1833d...c53
Skrevet

Her var lysten tilbake nesten med det samme fødselen var over. :P Hadde ikke lyst i det hele tatt i svangerskapet, og følte meg plutselig helt sultefôret i det øyeblikket jeg ikke var gravid lenger.

Men ventet 4 uker pga renselsen og fordi jeg ikke turte før. Det var egentlig akkurat som før, bare litt ekstra godt siden det var lenge siden sist, blandet med litt stressende fordi det var en baby i naborommet som kunne finne på å avbryte oss når som helst. ;)

Anonymous poster hash: 1019a...553
Skrevet

Revnet og ble sydd, så syntes første gangene var trangt, sårt og ømt. Null sexlyst til jeg sluttet helt med amming, som var etter 14 mnd. Men vi hadde sex før det for å bøte på min dårlige samvittighet. Ei i barselgruppa hadde ei venninne som ga beskjed til mannen før fødsel at det ikke ville bli sex på 1 år. Skulle gjort det samme, for da kunne jeg lagt vekk forventningspresset. Da hadde kanskje lysten meldt seg tidligere.

Trangheten gikk forresten ikke bort før vi ble mer aktive, dvs ukentlig sex..

Anonymous poster hash: efc77...e0b
Skrevet

Ble Nedtur første gangen(tror vi ventet i nesten to mnd), for jeg kjente nesten ingenting, men heldigvis tok det seg opp etter hvert som om det normaliserte seg der nede. Hadde ikke noen spesielt tung fødsel, sydde bare et par 'pyntesting'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...