Gå til innhold

Adventskalender med små pakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er 3 og et halvt og skal få sin første adventskalender i år. Har allerede kjøpt inn gavene, som er helt enkle, billige leker, som såpebobleflaske, små biler, ballonger, små baller og mini puslespill, f.eks. Så altså, ikke så altfor stort og tungt. MEN, jeg vet ikke hvordan jeg skal sette den opp, liksom?!! Har ingen kalender å henge de fra, så det må være noe i huset, noe fra bunnen av.

Tips, anyone?

Anonymous poster hash: 4f991...bc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyssingsnor med klesklyper.

Grein som du finner ute. Hengende fra taket

Anonymous poster hash: 3a936...35e
Skrevet

Du kan legge pakkene i en fin kurv eller kasse og la ham trekke en gave hver dag, eller hvis dere har trappegelender med 'stenger' oppover kan du henge den oppover trappa, eller henge dem langs en snor/pinne/et-eller-annet festet på veggen, eller feste de med tegnestiften på en korktavle eller noe sånt.

Skrevet

Jeg kjøpte et kosteskaft! Delte det i passe lengde, malte rødt, tvinte røde og hvite bånd som jeg bandt fast i hver sin ende av kosteskaftet.

Hang den over en bildehylle vi har på veggen. To ulike farger på innpakningspapiret og gavebånd knyttet fast på kosteskaftet!

Når de var mindre hang jeg pakkene ned fra gardinstangen på kjøkkenet. Kjempekoselig og ungene rakk ikke opp til pakkene!

Anonymous poster hash: 8f295...81c

Skrevet

Mine gutter har laget sin kalender selv, de var vel 3 og 5 år da de lagde den og de tar den like stolt frem hvert år enda, nå er de 11 og 13 :)

Her fant far i huset to planker som de malte hvite, pappa hadde litt maling på lager og hjalp til. Så var de på Biltema og kjøpte en pakke med gullfargede kroker. Pappa borret 24 små hull også skrudde de inn krokene. Jeg var på Panduras og kjøpte et par nisser og juletrær til å lime på. De ble kjempefine :)

Anonymous poster hash: 33e5a...612
Skrevet

Jeg bare frigjorde en knaggrekke i gangen og hengte dem opp der med gavebånd. Enkelt, og veldig greit å ha dem ute av syne for en utålmodig gutt mesteparten av dagen. ;)

Anonymous poster hash: b9473...e81
Skrevet

Jeg bruker pyntestige til å henge opp gavene på.

Skrevet

Liker sånn tape at det blir et juletre av tape på veggen.

Av liggende tape.

Anonymous poster hash: 546ed...b4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...