Gå til innhold

33 år og har bare hatt sex med mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er rart at folk i den andre tråden kommenterer at "herregud så mange som bare har hatt 1 partner" osv...

Ja hva skal vi som bare har hatt 1 gjøre da? Være utro? 😝

Traff mannen min som 16 åring, så da ble han den første og eneste, og det forblir nok slik.

Noen sier til meg at jeg går glipp av mye! Men tenk om vi har det veldig fint sekuelt? Skal jeg bryte ut av forhold med barn, for å utforske noe jeg syntes er fint nok som det er?

Folk legger seg så mye oppi ting som en ikke kan gjøre så mye med 😳

Anonymous poster hash: c8645...154

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvfølgelig skal du ikke det.

Noen blir bare provosert når de blir kalt horer etc pga at de har hatt sex med flere enn 4-5. Vi er forskjellige når det kommer til sexadferd-og alle bør respektere det.

Skrevet

Du var heldig. Jeg håpet også på å kun ha sex med min eksmann. Men han var utro etter noter, og etter hvert psykisk og fysisk voldelig. Jeg måtte selvfølgelig gå fra ham, og kunne ikke leve livet mitt i sølibat. Hadde to kjærester, begge var utro. Så måtte jeg utagere litt og gjenvinne selvtillit, og å med 3-4 bare som fuck friends. Så møtte jeg min nåværende mann og har nå vært gift i 4 år. Han har også vært utro, det er vel det folk er mot meg, men heldigvis kom vi oss gjennom det, og jeg skal ikke ha ny mann noen gang igjen. Han har ikke vært utro mer, og vi har det veldig bra nå.

Anonymous poster hash: a1ca0...532
Skrevet

Det er ikke så vanlig at den du blir kjæreste med som 16 åring fortsatt er den samme 15 pr senere eller mer/mindre.

Ingen som kritiserer vel?

Skrevet

Er så enig med deg HI! Jeg møtte mannen i mitt liv da jeg var 15, har kun hatt sex med han å det passer meg utmerket. Jeg har ingen behov for å prøve andre menn nå som jeg var heldig å traff en mann som passer meg både når det gjelder sex og kjemi :-) Vi er like gamle 27 år å har vært sammen siden vi var 15 <3

Anonymous poster hash: 7e2ba...7b7

Skrevet

Er så enig med deg HI! Jeg møtte mannen i mitt liv da jeg var 15, har kun hatt sex med han å det passer meg utmerket. Jeg har ingen behov for å prøve andre menn nå som jeg var heldig å traff en mann som passer meg både når det gjelder sex og kjemi :-) Vi er like gamle 27 år å har vært sammen siden vi var 15 <3

Trist å binde seg så tidlig

Anonymous poster hash: 0472a...a92

Skrevet

Du er heldig, synes jeg!

Anonymous poster hash: 4d582...26c

Skrevet

Bra for deg! Du er ikke den første og ikke den eneste! I mine øyne er det veldig viktig for ei jente å få leve sitt liv alene, oppleve verden, få erfaring, ha venner, fester før hun binder seg men hun får ingenting ved å ha masse partnere. Så vær fornøyd og lev livet ditt med din mann! Dere har virkelig virkelig hverandre og de fleste i din alder ønsker inderlig akkurat det.

Anonymous poster hash: 7f84f...198
Skrevet

Trist å binde seg så tidlig

Anonymous poster hash: 0472a...a92

Ha ha- ja det syns du vel. Kjempe trist!! Mye bedre å være på og av singel med 3 fedre til ungene sine Evt ikke finne noen før man er 40 og løpet er kjørt for å få barn!

Anonymous poster hash: 39d3d...071

Skrevet

Syns det er veldig fint å tenke på at det er flere old-fashion folk der ute :) Er slettes ingenting å "skjemmes" av, om noen leder deg i den veien. Forpliktelser er fint å ha, og selv er jeg 20 år og jomfru og skal holde meg til jeg er gift hvertfall:p
Vet om mange som burde se opp til deg og hva du gjør :) Verden går i feil retning, hvor det er normalt å ha liggi med mange, bare for "moro" skyld og av erfaringer, og at det å kun ha liggi med 1 person livet ut, er mer unormalt den dag i dag, dessverre. Blir for dumt å bli gift med en og at en har hatt bedre folk i senga før ens nåværende mann. Og sammenligning av andre, er ikke mye pent gjort.

Du er et forbilde, HI ^_^

Anonymous poster hash: 5263a...867
Skrevet

Trist?

Jeg har jo hatt det og har det nydelig.

Kan jo ikke bryte et sterkt forhold pga det ville vært trist å bli værende?!

Hi

Anonymous poster hash: c8645...154

Skrevet

Syns det er veldig fint å tenke på at det er flere old-fashion folk der ute :) Er slettes ingenting å "skjemmes" av, om noen leder deg i den veien. Forpliktelser er fint å ha, og selv er jeg 20 år og jomfru og skal holde meg til jeg er gift hvertfall:p

Vet om mange som burde se opp til deg og hva du gjør :) Verden går i feil retning, hvor det er normalt å ha liggi med mange, bare for "moro" skyld og av erfaringer, og at det å kun ha liggi med 1 person livet ut, er mer unormalt den dag i dag, dessverre. Blir for dumt å bli gift med en og at en har hatt bedre folk i senga før ens nåværende mann. Og sammenligning av andre, er ikke mye pent gjort.

Verden går i feil retning fordi man ikke fortsatt er sammen med jærske fra tenårene og ergo har hatt sex med flere enn 1 person. ..??

Ja, ja...du sa det selv. Du er bare 20 år...

Skrevet

Verden går i feil retning fordi man ikke fortsatt er sammen med jærske fra tenårene og ergo har hatt sex med flere enn 1 person. ..??

Ja, ja...du sa det selv. Du er bare 20 år...

Hva med om du heller logger av litt her inne og finner på noe annet å gjøre enn å spre dritt rundt deg? :)

Skrevet

Sex med mange forskjellige er oppskrytt. Kunne godt bare hatt sex med èn person, da kjenner man hverandre og stoler på hverandre, noe som gir bra sex.

Alle de andre kunne jeg bare ha droppa, ga med ingenting annet enn midlertidig tidsfordriv.

Anonymous poster hash: 5084e...326
Skrevet

Det som er trist er at folk er så dømmende.

Vi er alle forskjellige og har forskjellige drømmer, ønsker, måter å leve livet vårt på osv.

Enten du har hatt 1 eller 50+.

Man kan fint leve livet, reise, få erfaring ol. Selv om man får kjæreste tidlig og bare har sex med en.

Barn tidlig derimot, et annet kapittel. Snakker av erfaring. Men det er vel forskjellig som alt annet det og.

Respekter hverandre!

Anonymous poster hash: aa3e9...bff

Skrevet

Var 19 og jumfru da jeg fikk kjæreste, vi holdt sammen i 25 år.

Gått fra hverandre nå og har en god venn. 

Håper min datter blir mer erfaren enn meg når hun finner sin mann.

Anonymous poster hash: 3d6e1...78a
Skrevet

Jeg er 31 år, og har også bare hatt en sexpartner.

Selvsagt har jeg tenkt masse over dette, men jeg kan da ikke gå fra mannen min (som jeg elsker over alt i hele verden) bare for å se om kaaanskje det finnes noen bedre?

Han er mitt alt, og vi har verdens beste forhold.

Anonymous poster hash: f34c1...e6e

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex med mange.. Er 30 nå og ble sammen med mannen min da jeg såvidt var fylt 20. Før det hadde jeg bare hatt sex med to andre.

Men! Er veldig glad for at jeg har hatt sex med et par andre før jeg møtte han, ellers hadde jeg kanskje lurt på hvordan det hadde vært med noen andre. :P mannen min hadde sex med nærmere 15 jenter før han traff meg, og var så lei av ONS, og har ikke hatt noe behov for å ha sex med andre enn meg for han sier at han har prøvd det og at det ga han ingenting (sex uten kjærlighet). Han ser ikke på andre jenter en gang :)

Anonymous poster hash: 0e0af...b0a

Skrevet

Selvfølgelig holder du deg til din partner, men om det en eller annen gang blir slutt...

Jeg hadde jo bare en frem til jeg ble 43, og det plagde meg mer og mer, spes da han trudde det han ville om meg.

Er 44 nå og har hatt to.  Skulle gjerne hatt flere  jeg, men er ikke utro.

Skrevet

Sex uten kjærlighet hadde jeg aldri klart med en annen mann, kvinne derimot..spenning.

Skrevet

For min del hadde det vært litt trist å "bare" hatt en seksualpartner. Jeg hadde en periode i livet hvor jeg var mye sosial, festet endel og var bortpå flere menn (har hatt sex med 11 stykk, og det er jo ikke såååå mye). Den perioden ga jeg faen i hva folk tenkte om meg, jeg raste skikkelig ifra meg og JEG trengte det.

Men jeg har full forståelse for at folk er forskjellige, og at langt fra alle trenger en slik gi-faen-periode. Om man er fornøyd med en partner gjennom livet, er det fint.

Det folk reagerer på er kanskje heller at det uvanlig å bare hatt en seksualpartner. Det skal også godt gjøres å treffe drømmemannen på "første forsøk" ;)

Anonymous poster hash: 61fa7...30a

Skrevet

Jeg er i samme situasjon. Jeg har aldri prøvd noen andre jeg heller.

Vi ble sammen da jeg var 18, og har vært sammen siden. Vi har det bra! Jeg vil ikke bytte han ut :)

Anonymous poster hash: e5870...4b2

Skrevet

Ja, det skal godt gjøres.

Det var ingen plan fra min side. Ingen hellig overtro eller noe slikt.

Men jeg elsker han, vi har et godt forhold, og jeg synes sex er kjempegodt sammen. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har tenkt tanken på å prøve noen andre. Kanskje fordi vi har det godt? Hadde sexen vært kjedelig hadde det sikkert vært en naturlig tanke.

Jeg føler ikke jeg trenger "erfaring" med andre menn for å vite hva jeg Synes er godt.

Men at noen har lyst å ha sex med fler, nyter der og synes det er gøy. Det er jo topp for dem:)

Men vi er ikke like. Måten folk ordlegger seg på høres ut som at de med få partnere ikke har seksuell erfaring og går glipp av noe.

Blir jeg en gang singel vel jeg nok ha sex med noen andre. Men jeg ofrer ikke kjærligheten (med god sex) bare for å prøve annen sex.

Anonymous poster hash: aa3e9...bff

Skrevet

Jeg møtte mannen min da vi begge to var 25. 
Jeg hadde tre mislykkede forhold bak meg, han var jomfru og lette etter den rette.

Jeg føler at jeg ikke kan angre på de erfaringene jeg hadde med eksene mine, men på samme tid så skulle jeg ønske at jeg hadde ventet jeg også.

Syns du er heldig jeg :)

Anonymous poster hash: 75db0...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...