Gå til innhold

Gå ned i vekt - bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk bekkenløsning og ble sengeliggende under store deler av svangerskapet. Nå har jeg født, men sliter ennå med bekkenløsningen - og kommer til å gjøre det lenge..

Jeg har forbud mot å trene, men kjenner at jeg har et veldig behov for å få tilbake kroppen min!

Gikk opp 22 kg under svangerskapet, nettopp fordi jeg ble liggende, og tanken på å gå opp mer / fortsette å være sånn som jeg er nå er deprimerende.

Noen med erfaringer på hva man kan spise for å gå ned i vekt, evt øvelser man kan gjøre uten at bekkenet blir påvirka.

Spiser bare 1 rundstykke til frokost og middag ilø av en dag, men ikke f... om de kiloene forvinner!

Dritt lei av å gå i gravidbukse og den ene tightsen som passer!!!

Anonymous poster hash: 30772...2a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rart du ikke går ned med det kostholdet, var vel omtrent slik jeg la på meg 10 kilo det året jeg ammet. Få dreis på kostholdet og beveg deg det du klarer så går det seg helt sikkert til. 

Anonymous poster hash: 43d41...80d
Skrevet

Ammer ikke, så da er det jo ekstra vanskelig å gå ned...

Å få dreis på kostholdet er jo derfor jeg spør om råd her. Jaggu ikke lett å vite hva man skal stappe i seg når man knapt spiser fra før...

HI

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ammer ikke, så da er det jo ekstra vanskelig å gå ned...

Å få dreis på kostholdet er jo derfor jeg spør om råd her. Jaggu ikke lett å vite hva man skal stappe i seg når man knapt spiser fra før...

HI

Jeg gikk ikke ned når jeg ammet. .. men grunnen til at jeg spurte var for å anbefale lavkarbo. Det kan du ikke når du ammer :-) da kan du gå ned i vekt uten å trene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...