Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Min jente på seks går på turn, og der tar de en form for sit-ups. Dette får ikke min datter til, hun må hjelpe med armene for å komme opp. Det er flere av de andre ungene som får det til, men ikke alle. Fikk mine andre barn til å prøve, men de fikk det heller ikke til. Har barn i alderen fire til ti år. Er dette noe de burde ha kjernemusklatur til å klare eller ei? Kan dine barn? Anonymous poster hash: 084b1...f7a
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Altså; hvis du sprø om de greier å sette seg opp i fra liggende til sittende stilling stilling uten å bruke armene så er svaret ja. Men det er egentlig ikke sit-ups da. Ordentlig situps er egentlig en krevende øvelse hvis det skal gjøres riktig, og er ikke en passende øvelse for små barn. Det gir de jo ingen trening for magemuskaltur hvis det er hensikten. Sannsynligvis bruker de bare musklene i hofter og lår..... Anonymous poster hash: 80aa2...ffc
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Ja, min datter kan det. Hun er rett og slett råsterk, både i mage, rygg, armer og bein. Men så trener hun en god del også. Anonymous poster hash: ae966...e29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå