Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Har vært medlem en stund men de siste ukene har gruppen blitt invadert av "unger" som ikke kan lage mat. Skryteinnleg av pizzabunn, spørsmål etter oppskrifter, hvordan lage sveler? Andre som opplever dette? Misforstå meg rett kjempe fint at folk lærer og spør , hvordan ellers bli bedre. ? Men for meg personlig har gruppen tapt seg. Anonymous poster hash: 823ea...c82
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Meldt meg ut. Adams matkasse er ikke mat fra bunnen for meg. Og at adm. ikke får godtgjørelse for all reklamen som blir Adam til del tror jeg rett og slett ikke på. Anonymous poster hash: f1839...016
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Åå ja kassene glemte jeg! Anonymous poster hash: 823ea...c82
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 Og så ergrer det meg at Tonny har tatt en oppskrift som er viden kjent og publisert i ukeblader, for så å døpe bollene "tonnys boller". Ikke er de gode heller. Anonymous poster hash: f1839...016
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #5 Skrevet 18. oktober 2014 Meldt meg ut. Adams matkasse er ikke mat fra bunnen for meg. Og at adm. ikke får godtgjørelse for all reklamen som blir Adam til del tror jeg rett og slett ikke på. Anonymous poster hash: f1839...016 Hvorfor er ikke de kassene mat fra bunnen? Er vel ikke ferdigmat oppi der? Anonymous poster hash: 1dbf4...28f
Nodisc Skrevet 18. oktober 2014 #6 Skrevet 18. oktober 2014 Enig! Er ikke interessert i å lese at folk har laget hjemmelaget pizza eller hvit saus fra bunnen for første gang..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #7 Skrevet 18. oktober 2014 Er medlem, det har blitt rene komikvelden der i det siste...Latterlig! Melder meg ut om det ikke blir bedre... Anonymous poster hash: 56deb...cbb
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #8 Skrevet 18. oktober 2014 Enig! Er ikke interessert i å lese at folk har laget hjemmelaget pizza eller hvit saus fra bunnen for første gang.. Hva er det dere ønsker dere ut av den gruppa da? Anonymous poster hash: b6ccf...12c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #9 Skrevet 18. oktober 2014 Og syns "alle" har skrivefeil Anonymous poster hash: f4ef9...c4b
Nodisc Skrevet 18. oktober 2014 #10 Skrevet 18. oktober 2014 Enig! Er ikke interessert i å lese at folk har laget hjemmelaget pizza eller hvit saus fra bunnen for første gang.. Hva er det dere ønsker dere ut av den gruppa da? Anonymous poster hash: b6ccf...12c Det er mye jeg vil se også, men myye unødvendig fjas. Jeg ønsker å se middager, oppskrifter, artige måter å lage ting på, inspirasjon.. Å lese om hvordan lage sånne basics som hvit saus som tar 2 sek og et googlesøk å finne oppskrift på er jeg virkelig ikke interessert i skjønner heller ikke behovet for å skryte av det på ei så stor gruppe på facebook..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #11 Skrevet 18. oktober 2014 Enig! Er ikke interessert i å lese at folk har laget hjemmelaget pizza eller hvit saus fra bunnen for første gang..Hva er det dere ønsker dere ut av den gruppa da? Anonymous poster hash: b6ccf...12c Det er mye jeg vil se også, men myye unødvendig fjas. Jeg ønsker å se middager, oppskrifter, artige måter å lage ting på, inspirasjon.. Å lese om hvordan lage sånne basics som hvit saus som tar 2 sek og et googlesøk å finne oppskrift på er jeg virkelig ikke interessert i skjønner heller ikke behovet for å skryte av det på ei så stor gruppe på facebook.. Nå har jeg vært inne å sett på gruppa. Den er åpenbart lukket, for jeg får kun opp teksten som beskriver gruppa. Der står det, jeg siterer: 'Gruppen er for interesserte nybegynnere og for de som har drevet med dette lenge.' 'Intet spørsmål er for dumt eller for lite. La oss dele matglede.' Ut fra den beskrivelsen kan jeg ikke helt se at det er noe galt i at en stolt tenåring viser at han/hun har klart å lage pizzadeig eller hvit saus fra bunnen av for første gang... Men det er nå meg. Jeg er som sagt ikke medlem, og vet ikke noe om omfanget av dette. Mulig det er for mye av en god ting. Anonymous poster hash: b6ccf...12c
Nodisc Skrevet 18. oktober 2014 #12 Skrevet 18. oktober 2014 Enig! Er ikke interessert i å lese at folk har laget hjemmelaget pizza eller hvit saus fra bunnen for første gang..Hva er det dere ønsker dere ut av den gruppa da? Anonymous poster hash: b6ccf...12c Det er mye jeg vil se også, men myye unødvendig fjas. Jeg ønsker å se middager, oppskrifter, artige måter å lage ting på, inspirasjon.. Å lese om hvordan lage sånne basics som hvit saus som tar 2 sek og et googlesøk å finne oppskrift på er jeg virkelig ikke interessert i skjønner heller ikke behovet for å skryte av det på ei så stor gruppe på facebook.. Nå har jeg vært inne å sett på gruppa. Den er åpenbart lukket, for jeg får kun opp teksten som beskriver gruppa. Der står det, jeg siterer: 'Gruppen er for interesserte nybegynnere og for de som har drevet med dette lenge.' 'Intet spørsmål er for dumt eller for lite. La oss dele matglede.' Ut fra den beskrivelsen kan jeg ikke helt se at det er noe galt i at en stolt tenåring viser at han/hun har klart å lage pizzadeig eller hvit saus fra bunnen av for første gang... Men det er nå meg. Jeg er som sagt ikke medlem, og vet ikke noe om omfanget av dette. Mulig det er for mye av en god ting. Anonymous poster hash: b6ccf...12c Det er helt sant! Men min personlige mening er at når gruppen er så stor som den er, så er det veldig uinteressant å lese om sånne små enkle ting, og folk som spør etter oppskrifter på ting som er et Googlesøk unna (kommer selvfølgelig an på hva det blir spurt om). Virker som mange skriver/legger ut ting bare for å ha noe å bidra med på gruppa
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #13 Skrevet 18. oktober 2014 Godt ikke bare jeg. Som synes gruppen har tapt seg. Tidligere i høst var det mye bra om sopp og bær lærte faktisk mye. Anonymous poster hash: 823ea...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå