Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg er så himla lei av dem!! For en sommer jeg har hatt, nesten fått hjertebank hver gang jeg åpner inngangsdøren. Trodde de er borte nå, iom at det er litt kaldere, men neida var en STOR en rett ved inngangsdøren imorges da jeg skulle ut med hunden. Anonymous poster hash: e5e45...469
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Nei. De kommer gjerne inn om høsten, og både liten husedderkopp og stor husedderkopp er vanlige å se indisse dger (og stor husedderkopp BITER >:-) Anonymous poster hash: cf7e4...6f1
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Kommer an på hvor du bor også. Regner med det er edderkopper til senhøst på Jæren, der er det jo egentlig ikke vinter engang. Nordpå ligger de lenge i dvale, en av plussene ved å bo nordpå Og at det ikke er flått eller huggorm Anonymous poster hash: fe6f3...1d1
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 Kommer an på hvor du bor også. Regner med det er edderkopper til senhøst på Jæren, der er det jo egentlig ikke vinter engang. Nordpå ligger de lenge i dvale, en av plussene ved å bo nordpå :POg at det ikke er flått eller huggorm Anonymous poster hash: fe6f3...1d1 Men sommer har dere ikke! Anonymous poster hash: cf7e4...6f1
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #5 Skrevet 18. oktober 2014 Nei. De kommer gjerne inn om høsten, og både liten husedderkopp og stor husedderkopp er vanlige å se indisse dger (og stor husedderkopp BITER >:-)Anonymous poster hash: cf7e4...6f1 Åh tusen takk, nå føler jeg meg nye bedre! Anonymous poster hash: e5e45...469
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #6 Skrevet 18. oktober 2014 Kommer an på hvor du bor også. Regner med det er edderkopper til senhøst på Jæren, der er det jo egentlig ikke vinter engang. Nordpå ligger de lenge i dvale, en av plussene ved å bo nordpå :POg at det ikke er flått eller huggorm Anonymous poster hash: fe6f3...1d1 Men sommer har dere ikke! Anonymous poster hash: cf7e4...6f1 Haha! Sant Slipper unna mye ekle insekter da, det veier nesten opp for null sommer Anonymous poster hash: fe6f3...1d1
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #7 Skrevet 18. oktober 2014 Man må jo bare like edderkopper. Hvordan kan man mislike dyret som spiser alt annet småkryp? Edderkopper er mine venner☺ Anonymous poster hash: 4ae92...d46
Elza Skrevet 18. oktober 2014 #8 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg hater edderkopper, men vi har ingen fluer eller andre småkryp her hjemme. Dessverre begynner Freddy å bli i noe en smule for stor for at det er greit å ha han her så han må nok vekk snart Det er altså en vanlig husedderkopp som vi så første gang i sommer og han har VOKST Nå er han svær og jeg ble relativt uggen sist jeg så han før han stakk avgårde igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå