Gå til innhold

Til mine "venninner"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærsten min er god og herlig tirs, ons, tors og fredagmorgen.

Fredagkveld til søndagsformiddag lurer jeg fælt på hva **** jeg tenkte på ?!?

Her er det kaos hver eneste, ENESTE helg! Forrige lørdag var knall, da var jeg bare gærn én gang ...

Blir så sliten, og lurer på om det er MEG det er noe galt med ..

Har så lyst å brøle: a guy should make his girlfriends pussy wet, not her eyes!!

Eller: når du ikke gir dama di oppmersomhet, gjør en annen det ..

Men det er det jo ingen som gjør ....... :') hah

Barnslig ja, jeg vet det! Men jeg blir så trist.

Trasig start på helga, igjen ....

Anonymous poster hash: 62bbd...e4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer når helgen kommer da?

Anonymous poster hash: d5423...f9d
Skrevet

Hæ?? Ro ned på flaska da, kvinne!!

Anonymous poster hash: adce9...2ec

Skrevet

Er han ute og drikker/ruser seg hver helg? 

Anonymous poster hash: 8ba8b...96f
Skrevet

Hehe, var vel litt brisen når jeg skrev dette :)

Men det er slik..

Nei, ikke drikking, kunne ønsket det for det ville jo vært en halv-gyldig grunn til å dra.

Men han bare driter i meg og mine ønsker. Er så mange andre som skal prioriteres. Igår gråt jeg, og hylte og skreik. Alltid går det utover meg ...

Han er med på alt jeg mener vi skal i helgen, men så blir det fredag og det bare MÅ gjøres andre ting !!

Skulle gjerne visst om det er meg som er vanskelig .. Han ble ganske uttafor i går selv, og da fikk jeg dårlig samvittighet.

Vi bor på en gård til familien hans, men han har ingen "kontrakt" på at han skal være tilgjengelig der 99% og 1% til meg.

Beklager rotete innlegg, men jeg ER SÅ LEI !!!!

Anonymous poster hash: 3a5b4...650

Skrevet

Forstår godt at du er lei... hadde det også slik, men heldigvis har det gått seg til.

Anonymous poster hash: 780dd...410

Skrevet

Forstår godt at du er lei... hadde det også slik, men heldigvis har det gått seg til.

Anonymous poster hash: 780dd...410

Takk! Håper det gjør det.

Hadde en venn fortalt meg at det var slik hjemme hos henne, hadde jeg bedt henne dra. Men klarer det ikke selv. I håpet om en bedre fremtid.

Men skal jeg gråte minst en gang i uken?

Noen ganger bare venter jeg på at han skal gå ut eller sovne om kvelden så jeg kan gråte i fred! Selv om han ikke skjønner alvor i noen ting før jeg griner!

Han er vel avvent snart, siden det skjer oftere! Åh, som jeg sutrer til dere!!!

Skrevet

Synes at du overdriver veldig her, og ja du er vanskelig! Herregud, han har da et liv utenom deg og det er jo ikke sånn at mannfolka synes at det er så gøy å henge etter damenes ærender når helgen kommer! Hva hadde du tenkt hvis du måtte være med på ærender du ikke ville være med på og gubben skapte seg tussete fordi du ikke ville!

Jeg forstår godt hvis dere har en avtale og han svikter gang på gang, men seriøs kvinne (jentunge) ta deg sammen!

Anonymous poster hash: d4714...ea3

Skrevet

Synes at du overdriver veldig her, og ja du er vanskelig! Herregud, han har da et liv utenom deg og det er jo ikke sånn at mannfolka synes at det er så gøy å henge etter damenes ærender når helgen kommer! Hva hadde du tenkt hvis du måtte være med på ærender du ikke ville være med på og gubben skapte seg tussete fordi du ikke ville!

Jeg forstår godt hvis dere har en avtale og han svikter gang på gang, men seriøs kvinne (jentunge) ta deg sammen!Anonymous poster hash: d4714...ea3

Hva var det du ikke forstod med at han hver helg prioriterer andre enn henne?

Anonymous poster hash: ee293...936

Skrevet

Jeg forstår godt hvis dere har en avtale og han svikter gang på gang, men seriøs kvinne (jentunge) ta deg sammen!Anonymous poster hash: d4714...ea3

Hva var det du ikke forstod med at han hver helg prioriterer andre enn henne?Anonymous poster hash: ee293...936
For det første så stiller jeg spørsmål Vedr denne setningen sitert av hi :"Forrige lørdag var knall, da var jeg bare gærn én gang ... "

Eh, oki hva mener du egentlig med dette hi? Vil det si at mannen var hjemme akkurat da og hva mener du med at du var bare gærn en gang? Og hi skulle heller ønske at mannen hadde et drikkepeoblem enn det at han ikke prioriterer henne om helgene! Oki, så gjør han andre ting i helgene enn å holde hi i hånden og dilte etter henne, men hva med å sette pris på ukedagene hvor han faltisk er til stede og er helt herlig ifølge hi? Men oki, for å være rettferdig, jeg skjønner hvis dette har pågått i type 2-3 år og oppover, men jeg får inntrykk av at tilfellet er noe annet!

Anonymous poster hash: d4714...ea3

Skrevet

Vi var sammen hele lørdag, en gang måtte jeg bli sint! Fordi vi var uenige ..

Ukedagene er fine, for da er det ett vanlig "liv". Jobb, middag og det vanlige. Helgene bruker jeg å ha lyst å kose meg litt med god mat hvertfall fredag. Men dette går ut av dagsorden grunnet andre ting. Lørdagsformiddag gjør jeg husarbeid osv mens han gjør andre ting ute. Ok. Men det er VI jeg savner.

Men jeg er nok kravstor og needy, var egentlg ett skikt svar jeg ville ha. Da er det ok. Får roe meg ned :)

Jeg får ikke bank og han er trofast , så det er jo en flott mann :)

Skrevet

Vi var sammen hele lørdag, en gang måtte jeg bli sint! Fordi vi var uenige ..

Ukedagene er fine, for da er det ett vanlig "liv". Jobb, middag og det vanlige. Helgene bruker jeg å ha lyst å kose meg litt med god mat hvertfall fredag. Men dette går ut av dagsorden grunnet andre ting. Lørdagsformiddag gjør jeg husarbeid osv mens han gjør andre ting ute. Ok. Men det er VI jeg savner.

Men jeg er nok kravstor og needy, var egentlg ett skikt svar jeg ville ha. Da er det ok. Får roe meg ned :)

Jeg får ikke bank og han er trofast , så det er jo en flott mann :)

Og er ikke snakk om ærender, han er med på helgehandel på fredag rett etter jobben.

Skrevet

Kjærsten min er god og herlig tirs, ons, tors og fredagmorgen.

Fredagkveld til søndagsformiddag lurer jeg fælt på hva **** jeg tenkte på ?!?

Her er det kaos hver eneste, ENESTE helg! Forrige lørdag var knall, da var jeg bare gærn én gang ...

Blir så sliten, og lurer på om det er MEG det er noe galt med ..

Har så lyst å brøle: a guy should make his girlfriends pussy wet, not her eyes!!

Eller: når du ikke gir dama di oppmersomhet, gjør en annen det ..

Men det er det jo ingen som gjør ....... :') hah

Barnslig ja, jeg vet det! Men jeg blir så trist.

Trasig start på helga, igjen ....

Anonymous poster hash: 62bbd...e4a

Du høres ekstremt umoden ut, HI. Jeg klarer faktisk ikke ta deg helt seriøst.

Det er umulig å forstå hva du mener også. Du skriver ingenting om HVA disse planene er. Er det shopping, cafe e.l kan jeg skjønne mannen din.

Og hvorfor må dere finne på så mye i helgene? Bruker mannen din tid i helgene på kompiser?

Bor man på en gård er det som oftest mye jobb, sånn er det bare.

Er mannen faren til ungen(e)?

Anonymous poster hash: 1509b...9a7

Skrevet

Barnløse, prøvere i 9 mnd.

Du har rett, umoden. Ikke har jeg noe å holde han hjemme for en gang.

Skrevet

Problemet er at det er vanskelig å sette seg inn i situasjonen når du ikke utdyper mer. Hva er det han gjør i stedet for å være med deg? Hvorfor må han bruke hver helg på det? Og hva ville du likt at han gjorde i stedet for? Hvis du begynner med å svare på dette  med litt detaljer, kan vi kanskje gi deg bedre svar. :)

Anonymous poster hash: 1f1c9...8f1
Skrevet

Du måtte bli sint bare en gang fordi dere var uenige? Nei, du må ikke det. Alle er uenige, og du har sannsynligvis et problem hvis du ikke klarer å tøyle sinnet ditt.

Hvis dere bor på en gård så er det alltid noe som må gjøres der. Bønder har ikke ferier og helgefri. Er han odelsgutt? Avløser? 

Du virker egentlig ganske umoden, og bør ta en virkelighetssjekk. Om du ikke kan leve med å ikke ha oppmerksomheten hans hele tiden bør du heller bryte med han, og babyplanene bør dere virkelig legge på is.

Skrevet

Savner litt mer info. Vi bor nemlig på gård (vår egen), og har ikke helgefri. Det er i helgene vifte gjort alt forefallende på gården. Dersom han er odelsgutt og skal ta over gården så må du akseptere at han jobber hver helg. Hvis du ikke klarer det, så finn deg en annen mann slik at han kan finne seg en god partner som kan drive gården sammen med ham.

Vi jobbet sammen på gården, hadde vi ikke gjort det, så hadde ingen av oss orket dette livet (som tross alt er fantastisk ;).

Skrevet

Vifte = vi får

Jobbet= jobber

Skrevet

Ohboy....

Anonymous poster hash: c8fa2...2e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...