Gå til innhold

Er Jenny Skavland pen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er kanskje det men jeg syns hun mangler sjarm.

 



Anonymous poster hash: 6ab32...499
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun er både pen, morsom og sjarmerende.

 

Anonymous poster hash: de786...167

Skrevet

Digger Jenny. Syns hun er både pen og sjarmerende.

 

Anonymous poster hash: 1e782...d26

Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: 501d5...909

Skrevet

Not my cup of tea!!!!

 

Anonymous poster hash: 779cf...9b6

Skrevet

Hun vet jeg ikke hvem er.

 

 

Jenny Skavlan derimot er pen..;)

Skrevet

Hun vet jeg ikke hvem er.

 

 

Jenny Skavlan derimot er pen..;)

haloooo, vet ikke du hvem hun er?det er jo hun i den tidligere Grandiosaen reklamen daaaaa!!!

 

Anonymous poster hash: 779cf...9b6

Skrevet

Jeg siktet til at etternavnet er feilskrevet. Er en D der som ikke skal være der;).

Skrevet

Jeg synes ikke det. Ansiktsformen, trekkene og hårtypen hennes er ikke noe jeg synes er pent.

 

Personligheten og stilen hjelper ikke så mye heller ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: 22729...77a

Skrevet

Hun heter Skavlan.

 

Veldig pen. Fantastisk utstråling fordi hun er utadvendt og livlig.

Skrevet

Nei, gje meg en Tone!

 

Anonymous poster hash: 779cf...9b6

Skrevet

Dritkul og med integritet.

Stiller 100% for tv-aksjonen ser det ut til.

Digger damer som står for noe!

 

Anonymous poster hash: 28c64...d1a

Skrevet

Fantastisk kropp. Min motivasjon for vektnedgang:) Vil ha bikiniene hennes neste sommer!

 

Anonymous poster hash: 750ec...722

Skrevet

Ja! Og i tillegg har hun en strøken kropp, er intelligent, sjarmerende og sjarmerende.

 

Anonymous poster hash: cb5f1...99e

Skrevet

Ja, utrolig pen!

 

Anonymous poster hash: 52264...4f8

Skrevet

Har aldri forstått helt at hun skal være så pen. Jeg syns nesten hun ser litt maskulin ut. Men for all del, over gjennomsnittet er hun jo.

 

Anonymous poster hash: b8beb...ee9

Skrevet

Har aldri forstått helt at hun skal være så pen. Jeg syns nesten hun ser litt maskulin ut. Men for all del, over gjennomsnittet er hun jo.Anonymous poster hash: b8beb...ee9

enig med deg! Men jeg synes ærlig talt ikke at dama er noe særlig, fin kropp dog, men ikke en sånn wow skjønnhet som mage andre!

 

Anonymous poster hash: 779cf...9b6

Skrevet

Nei, gje meg en Tone!

 

Anonymous poster hash: 779cf...9b6

 

Tone ser ut som en transvestitt. Maskuline, men pene trekk. Synes Jenny er mye mer feminin!

 

Anonymous poster hash: 3fd4a...55d

Skrevet

veldig pen



Anonymous poster hash: 102ff...e93
Skrevet

Nei, skjønner ikke hva som er så pent med henne.



Anonymous poster hash: 2408f...c7a
Skrevet

Neeee.... jeg skjønner at noen synest hun er pen, men personlig så synest ikke jeg hun er pen. :)

 

Men strøken kropp har hun sikkert. :)

Skrevet

Har alltid syntes Jenny er vakker, helt siden jeg så henne i "Jakten på nyresteinen" : :)

Skrevet

Nei, i likhet med mange andre synes jeg hun har veldig maskuline trekk og er altfor tynn. Minner meg og Filifjonka i mummitrollet :-P Finnes ikke sjarmerende etter min mening.

Skrevet

Uansett hvordan man vrir og vender på det, må man vel innrømme at hun går under kategorien "pen"? Hvor i alle dager går grensen/ hvor perfekt må man være hvis ikke hun er pen? 

 

Jeg syns hun er utrolig nydelig, både personlighet og utseende. 

Skrevet

Joda, men hadde hun ikke vært kjent ville jeg nok ikke tenkt på henne som "pen", liksom at jeg tenkt "wow, hun var pen" om jeg møtte henne i en tilfeldig sammenheng. Tenker hun er ganske "normalt pen" som veldig mange andre, men at hun ved hjelp av stylist og en del tusen kr på gode pleieprodukter har blitt "penere". 



Anonymous poster hash: 41f51...031

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...