Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Hun er kanskje det men jeg syns hun mangler sjarm. Anonymous poster hash: 6ab32...499
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg synes hun er både pen, morsom og sjarmerende. Anonymous poster hash: de786...167
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Digger Jenny. Syns hun er både pen og sjarmerende. Anonymous poster hash: 1e782...d26
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Nei Anonymous poster hash: 501d5...909
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Not my cup of tea!!!! Anonymous poster hash: 779cf...9b6
Ladybird2014 Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Hun vet jeg ikke hvem er. Jenny Skavlan derimot er pen..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Hun vet jeg ikke hvem er. Jenny Skavlan derimot er pen.. haloooo, vet ikke du hvem hun er?det er jo hun i den tidligere Grandiosaen reklamen daaaaa!!! Anonymous poster hash: 779cf...9b6
Ladybird2014 Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg siktet til at etternavnet er feilskrevet. Er en D der som ikke skal være der;).
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg synes ikke det. Ansiktsformen, trekkene og hårtypen hennes er ikke noe jeg synes er pent. Personligheten og stilen hjelper ikke så mye heller Anonymous poster hash: 22729...77a
Stripete genser Skrevet 17. oktober 2014 #10 Skrevet 17. oktober 2014 Hun heter Skavlan. Veldig pen. Fantastisk utstråling fordi hun er utadvendt og livlig.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #11 Skrevet 17. oktober 2014 Nei, gje meg en Tone! Anonymous poster hash: 779cf...9b6
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #12 Skrevet 17. oktober 2014 Dritkul og med integritet. Stiller 100% for tv-aksjonen ser det ut til. Digger damer som står for noe! Anonymous poster hash: 28c64...d1a
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #13 Skrevet 17. oktober 2014 Fantastisk kropp. Min motivasjon for vektnedgang:) Vil ha bikiniene hennes neste sommer! Anonymous poster hash: 750ec...722
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #14 Skrevet 17. oktober 2014 Ja! Og i tillegg har hun en strøken kropp, er intelligent, sjarmerende og sjarmerende. Anonymous poster hash: cb5f1...99e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #15 Skrevet 17. oktober 2014 Ja, utrolig pen! Anonymous poster hash: 52264...4f8
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #16 Skrevet 17. oktober 2014 Har aldri forstått helt at hun skal være så pen. Jeg syns nesten hun ser litt maskulin ut. Men for all del, over gjennomsnittet er hun jo. Anonymous poster hash: b8beb...ee9
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #17 Skrevet 17. oktober 2014 Har aldri forstått helt at hun skal være så pen. Jeg syns nesten hun ser litt maskulin ut. Men for all del, over gjennomsnittet er hun jo.Anonymous poster hash: b8beb...ee9 enig med deg! Men jeg synes ærlig talt ikke at dama er noe særlig, fin kropp dog, men ikke en sånn wow skjønnhet som mage andre! Anonymous poster hash: 779cf...9b6
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #18 Skrevet 17. oktober 2014 Nei, gje meg en Tone! Anonymous poster hash: 779cf...9b6 Tone ser ut som en transvestitt. Maskuline, men pene trekk. Synes Jenny er mye mer feminin! Anonymous poster hash: 3fd4a...55d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #19 Skrevet 17. oktober 2014 veldig pen Anonymous poster hash: 102ff...e93
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #20 Skrevet 17. oktober 2014 Nei, skjønner ikke hva som er så pent med henne. Anonymous poster hash: 2408f...c7a
*Nøtta* Skrevet 17. oktober 2014 #21 Skrevet 17. oktober 2014 Neeee.... jeg skjønner at noen synest hun er pen, men personlig så synest ikke jeg hun er pen. Men strøken kropp har hun sikkert.
petite fleur Skrevet 17. oktober 2014 #22 Skrevet 17. oktober 2014 Har alltid syntes Jenny er vakker, helt siden jeg så henne i "Jakten på nyresteinen" :
Kremtopp Skrevet 18. oktober 2014 #23 Skrevet 18. oktober 2014 Nei, i likhet med mange andre synes jeg hun har veldig maskuline trekk og er altfor tynn. Minner meg og Filifjonka i mummitrollet :-P Finnes ikke sjarmerende etter min mening.
Mandala Skrevet 18. oktober 2014 #24 Skrevet 18. oktober 2014 Uansett hvordan man vrir og vender på det, må man vel innrømme at hun går under kategorien "pen"? Hvor i alle dager går grensen/ hvor perfekt må man være hvis ikke hun er pen? Jeg syns hun er utrolig nydelig, både personlighet og utseende.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #25 Skrevet 18. oktober 2014 Joda, men hadde hun ikke vært kjent ville jeg nok ikke tenkt på henne som "pen", liksom at jeg tenkt "wow, hun var pen" om jeg møtte henne i en tilfeldig sammenheng. Tenker hun er ganske "normalt pen" som veldig mange andre, men at hun ved hjelp av stylist og en del tusen kr på gode pleieprodukter har blitt "penere". Anonymous poster hash: 41f51...031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå