Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg sitter her da. Alene, kveld etter kveld. Ja jeg har ikke noe valg. Sånn er det å være alenemor for meg. Maaaange gutter vil komme, kose å dra. Venninder sier de kommer men så hører jeg ikke noe mer å de kommer ikke. Hvem er jeg i dem sine øyne, hvorfor klarer jeg ikke ha venner som alle andre. Jeg vet det ville vert annerledes dersom jeg bodde "hjemme". Der har jeg mange gode venner. Jeg prøver å engasjere meg i andre sine liv, trøster, støtter, hjelper og besøker, tar kontakt og får en hyggelig samtale (over meldinger) oi. Nå innså jeg akkuratt. Detcer nok en faktor. Aldri en samtale med stemme. Kun melsinger. Det ødelegger jo endel kommunikasjon. Men likevel. Ensom. Ingen andre engasjerer seg i meg og inkluderer meg. Man er selv sin egen lykkessmed sier dem. Dem kloke. Så jeg kan jo ikke slutte å bry meg om dem. Da blir jeg iallefall helt alene. Har familien min da. Noen timer unna. Men jeg har ikke bil og jeg får aldri besøk av dem heller. Uansett hvor mye jeg inviterer. Hvor vil jeg med dette? :/ bare lufte meg. Håper jeg en dag blir like "normal" som andre. Som har masse besøk, finner på ting, blir inkludert. Imens får jeg bare prøve å bli involvert i vennskap å gi mitt beste av meg. Men likevel er det tomt inni meg. Det er vel bare sånn livet mitt er ment. Anonymous poster hash: 63cac...2c9
Tralleritrallera Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Huff, jeg har det akkurat som deg. Nå så jeg nettopp en film ferdig, underholdende når jeg så men nå tenkte jeg akkurat det samme som deg, ensomt. Jeg har ikke så mange jeg heller og jeg sitter kveld etter kveld alene. Hvor bor du? Kanskje vi kunne fått kontakt? du kan jo sende meg en melding på inboksen min om du vil : )
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Skjønte dessverre bare halvparten her, prøv igjen Anonymous poster hash: b44ae...d53
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Hvor bor dere? 😊 Anonymous poster hash: 24406...2db
Tralleritrallera Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Hvor bor dere? Anonymous poster hash: 24406...2db Jeg bor i vågan i nordland
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg bor i telemark Hi Anonymous poster hash: 63cac...2c9
Tralleritrallera Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg bor i telemark Hi Anonymous poster hash: 63cac...2c9 det er vel litt langt unna :/
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 jeg også. Kan jo ikke bare løpe ut døre på kvelden når det passer meg. Ensom med kjærlighetssorg over 1 år etter bruddet. Anonymous poster hash: c23be...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå