Jump to content
Sign in to follow this  
 ♥ Min engel ♥

Jeg kjenner babyen sprelle :-D

Recommended Posts

♥ Min engel ♥

Jeg har de siste par dagene av og til merket at jeg har kjent liv i magen <3 Men så har jeg blitt litt usikker om det virkelig var dette siden det er så tidlig (13+5). Men på tidlig ul idag så kunne gynekologen bekrefte at det helt sikkert var liv jeg kjenner fordi morkaken lå slik plassert at jeg ville kjenne liv/bevegelser tidlig. Og iom at jeg er andregangs så trodde han at dette var fullt mulig :) Han kunne kjenne bevegelser fra babyen på ul"spaken" over livmoren også. Grådig vittig!

Flere som kjenner liv i magen så tidlig?

Fortsetter under...

Chloe30

Jeg har de siste par dagene av og til merket at jeg har kjent liv i magen <3 Men så har jeg blitt litt usikker om det virkelig var dette siden det er så tidlig (13+5). Men på tidlig ul idag så kunne gynekologen bekrefte at det helt sikkert var liv jeg kjenner fordi morkaken lå slik plassert at jeg ville kjenne liv/bevegelser tidlig. Og iom at jeg er andregangs så trodde han at dette var fullt mulig :) Han kunne kjenne bevegelser fra babyen på ul"spaken" over livmoren også. Grådig vittig!

Flere som kjenner liv i magen så tidlig?

Mener å kjenne det jeg også, er 16+ nå, startet rundt samme tid som deg, tror jeg. Men lurer på om jeg har foranliggende morkake, hadde det med mine andre 2 barn. Men det finner jeg snart ut, skal på OUL om 2 uker :)

♥ Min engel ♥

Jeg merker det kanskje bare 1-2 ganger om dagen, men kjenner det igjen fra mitt første svangerskap. 😊 Her er det enda 4 uker til oul, men tiden går så fort at plutselig er vi der.