Gå til innhold

Flere som meg? :P (søvn)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører stadig vekk om de som sliter med å sove, og de som nesten skryter av at de klarer seg på 4-5 timer hver natt, Vel...

 

Jeg blir alltid trøtt ca 22.30 og legger meg som regel mellom 22.30 og 23.30. Om jeg kan sove så lenge jeg vil dagen etter da sover jeg ofte til 09-10 ca. Altså mellom 10-12 timers søvn..... På arbeidsdager får jeg "bare" 9 timer. Går bra det altså, men er trøtt når jeg våkner. I tillegg sovner jeg alltid på under 10 min, og jeg kan sovne når som helst og hvor som helst hvis jeg har bestemt meg for å sove. Bestemmer jeg meg for å sove på stuegulvet kl 14.00 på dagen - ja så sover jeg innen 10 min.

 

Andre som har det slik?



Anonymous poster hash: 747b2...78d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner navnet ditt på M?

 

Hvis ikke så er det flere av dere ;)

 

Jeg har en venninne, "M", som er akkurat slik du beskriver. Hun har vært slik i alle år jeg har kjent henne.

 

Jeg er det stikk motsatte... dessverre ;)

Sover altfor lite, bruker lang tid på å sovne osv. Jeg greier meg jo med få og ofte svært få timer med søvn, men er ikke en av de som "skryter" av det - for det er forferdelig slitsomt, og jeg skulle ønske det var anderledes.



Anonymous poster hash: a9276...583
Skrevet

Jeg er også sånn. Kanskje verre.. Jeg er alltid trøtt når jeg våkner og kan bare sove videre så lenge jeg vil. Gjerne 12-14 timer. Er også avhengig av en lur på dagen

 

Anonymous poster hash: 74275...eb4

Skrevet

 

Begynner navnet ditt på M?

 

Hvis ikke så er det flere av dere ;)

 

Jeg har en venninne, "M", som er akkurat slik du beskriver. Hun har vært slik i alle år jeg har kjent henne.

 

Jeg er det stikk motsatte... dessverre ;)

Sover altfor lite, bruker lang tid på å sovne osv. Jeg greier meg jo med få og ofte svært få timer med søvn, men er ikke en av de som "skryter" av det - for det er forferdelig slitsomt, og jeg skulle ønske det var anderledes.

 

Anonymous poster hash: a9276...583

Haha hvem er du?

Jeg er ikke HI men navnet mitt starter på M og jeg er akkurat slik hi beskriver :P

 

 

Anonymous poster hash: ac40f...1c8

Skrevet

 

Begynner navnet ditt på M?

 

Hvis ikke så er det flere av dere ;)

 

Jeg har en venninne, "M", som er akkurat slik du beskriver. Hun har vært slik i alle år jeg har kjent henne.

 

Jeg er det stikk motsatte... dessverre ;)

Sover altfor lite, bruker lang tid på å sovne osv. Jeg greier meg jo med få og ofte svært få timer med søvn, men er ikke en av de som "skryter" av det - for det er forferdelig slitsomt, og jeg skulle ønske det var anderledes.

 

Anonymous poster hash: a9276...583

Haha hvem er du?

Jeg er ikke HI men navnet mitt starter på M og jeg er akkurat slik hi beskriver :P

 

 

Anonymous poster hash: ac40f...1c8

 

 

Om din kjæres navn begynner på E så kjenner du meg :P

 

 

 

Anonymous poster hash: a9276...583

Skrevet

 

 

 

Begynner navnet ditt på M?

 

Hvis ikke så er det flere av dere ;)

 

Jeg har en venninne, "M", som er akkurat slik du beskriver. Hun har vært slik i alle år jeg har kjent henne.

 

Jeg er det stikk motsatte... dessverre ;)

Sover altfor lite, bruker lang tid på å sovne osv. Jeg greier meg jo med få og ofte svært få timer med søvn, men er ikke en av de som "skryter" av det - for det er forferdelig slitsomt, og jeg skulle ønske det var anderledes.

 

Anonymous poster hash: a9276...583

Haha hvem er du?

Jeg er ikke HI men navnet mitt starter på M og jeg er akkurat slik hi beskriver :P

 

 

Anonymous poster hash: ac40f...1c8

Om din kjæres navn begynner på E så kjenner du meg :P

 

 

 

Anonymous poster hash: a9276...583

Haha nei, da er vi nok ikke kjenninger😂

Var nesten da! Hehe

 

 

Anonymous poster hash: ac40f...1c8

Skrevet

Jeg bruker sjelden lang tid på å sove, men sover 10-12 timer hvis jeg har muligheten. Mitt døgn går ikke helt opp, for jeg blir lite trøtt på kvelden om jeg sover utover dagen. Og da blir det enda senere i seng igjen. Jeg hater intenst å stå opp, det er det verste jeg gjør. Av og til drømmer jeg at jeg står opp, for så å våkne og måtte gjøre det en gang til! Om jeg har fått nok søvn merker jeg ikke før utover dagen, jeg er aldri uthvilt når jeg våkner.

Skrevet (endret)

Jeg er ihvertfall ikke som deg når det gjelder søvn.
Jeg kommer meg ikke i seng før 2 som regel  (aldri før 12), og står opp 6-630, uavhengig om det er hverdag eller helg.

Noe av grunnen til at jeg er så sein i seng er fordi jeg har så vanskelig for å sovne så istedet for å ligge å vri meg time inn og ut, så legger jeg meg når jeg må. SOvner lettere da.

Endret av Leirha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...