Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Ei venninne skrev i statusen sin på facebook i sta at i dag er det tre år siden datteren ble skapt, altså unnfangelsen. Jeg vet når jenta ble født. Er ikke det litt rart å skrive? Blir som å skrive "vi hadde sex på denne dagen for tre år siden". Jeg vet ikke nøyaktig hvilken dag jeg ble gravid men hadde ikke skrevet på facebook "i dag er det to år siden ..... ble skapt", selv om alle vet at man må ha sex for å bli gravid. Kunne du skrevet en slik status, el har du gjort det? Anonymous poster hash: 7f62c...81d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Haha, en smule teit og rart! Hadde aldri skrevet det. Oppmerksomhetssyk kanskje? 😜 Personlig tror jeg ingen av mine venner har interesse av slike fakta 🙊 Anonymous poster hash: 110e8...7c5
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Kan jo være prøverør? Uansett, veldig spesielt ja.... Anonymous poster hash: 424b1...1a5
PrinsesseHengepupp Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Tja. Siden vi satt på tapasrestaurant mens den i magen ble lagd i en skål på en lab er det jo en morsom historie. Som vi vel på sett og vis allerede har delt med de rundt oss. Men hadde nok ikke annonsert noe om den var hjemmebakt nei.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg gjorde det, inkl hvor og hvordan stilling Anonymous poster hash: 08c07...f4a
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg gjorde det, inkl hvor og hvordan stilling Anonymous poster hash: 08c07...f4a Hi hi, det med stillingen kunne jo vært mer interessant Anonymous poster hash: 424b1...1a5
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg gjorde det, inkl hvor og hvordan stilling Anonymous poster hash: 08c07...f4a Hi hi, det med stillingen kunne jo vært mer interessant Anonymous poster hash: 424b1...1a5 ja, men da ble det litt sånn to much information lissom Anonymous poster hash: 08c07...f4a
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 Nei. Ikke på Facebook og ikke noe annet sted heller. Dersom jeg hadde visst nøyaktig dato for unnfangelsen, kunne jeg kanskje ha nevnt "jubileet" for mannen. Synes slik info bør begrense seg til de som var med. Anonymous poster hash: add53...54f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #10 Skrevet 17. oktober 2014 Hva folk skal la seg irritere av og henge seg opp i da Anonymous poster hash: e3dcd...869
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #11 Skrevet 17. oktober 2014 Hva folk skal la seg irritere av og henge seg opp i da Anonymous poster hash: e3dcd...869 Er vel mer snakk om forundring enn irritasjon. Det er veldig spesielt at voksne mennesker føler for å dele slik informasjon, og det er ganske naturlig å heve et øyenbryn. Betyr ikke at man lar seg irritere. Anonymous poster hash: add53...54f
Virginia. Skrevet 17. oktober 2014 #12 Skrevet 17. oktober 2014 Ei venninne skrev i statusen sin på facebook i sta at i dag er det tre år siden datteren ble skapt, altså unnfangelsen. Jeg vet når jenta ble født. Er ikke det litt rart å skrive? Blir som å skrive "vi hadde sex på denne dagen for tre år siden". Jeg vet ikke nøyaktig hvilken dag jeg ble gravid men hadde ikke skrevet på facebook "i dag er det to år siden ..... ble skapt", selv om alle vet at man må ha sex for å bli gravid. Kunne du skrevet en slik status, el har du gjort det? Anonymous poster hash: 7f62c...81d Vet nok når det skjedde, men hadde ikke falt meg inn å poste det på facebook nei .
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #13 Skrevet 17. oktober 2014 Det var et bra tips. Jeg vet når barnet mitt ble unnfanget, og jubileet er om få uker. Da tror jeg jaggu jeg skal legge ut noe som dette: "i dag er det 5 år siden fine "ronja" ble til. Det var en sen kveld og begge var slitne. Vi visste begge at det var siste mulighet for å rekke det for gunstig tidspunkt for bhg opptak. Vi lot det stå til og det var i doggy style det skjedde. Sukk....<3" Anonymous poster hash: 7ac39...c45
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #14 Skrevet 17. oktober 2014 Hva folk skal la seg irritere av og henge seg opp i da Anonymous poster hash: e3dcd...869 Er vel mer snakk om forundring enn irritasjon. Det er veldig spesielt at voksne mennesker føler for å dele slik informasjon, og det er ganske naturlig å heve et øyenbryn. Betyr ikke at man lar seg irritere. Anonymous poster hash: add53...54f Godt mulig at de forundrer seg over noe du deler på FB også Anonymous poster hash: e3dcd...869
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #15 Skrevet 17. oktober 2014 Hva folk skal la seg irritere av og henge seg opp i da Anonymous poster hash: e3dcd...869 Er vel mer snakk om forundring enn irritasjon. Det er veldig spesielt at voksne mennesker føler for å dele slik informasjon, og det er ganske naturlig å heve et øyenbryn. Betyr ikke at man lar seg irritere. Anonymous poster hash: add53...54f Godt mulig at de forundrer seg over noe du deler på FB også Anonymous poster hash: e3dcd...869 Det er selvsagt en mulighet, men jeg er utrolig kjedelig på Facebook, så jeg tviler. Mener du å si at du synes det er normalt for et voksent menneske å dele med familie og venner at i dag er det tre år siden knullet som resuterte i et barn? Anonymous poster hash: add53...54f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #16 Skrevet 17. oktober 2014 La ut en liten videosnutt jeg :-P Anonymous poster hash: d3ed3...c28
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #17 Skrevet 17. oktober 2014 Det var et bra tips. Jeg vet når barnet mitt ble unnfanget, og jubileet er om få uker. Da tror jeg jaggu jeg skal legge ut noe som dette: "i dag er det 5 år siden fine "ronja" ble til. Det var en sen kveld og begge var slitne. Vi visste begge at det var siste mulighet for å rekke det for gunstig tidspunkt for bhg opptak. Vi lot det stå til og det var i doggy style det skjedde. Sukk....<3" Anonymous poster hash: 7ac39...c45 Anonymous poster hash: add53...54f
Mariogspiren Skrevet 17. oktober 2014 #18 Skrevet 17. oktober 2014 haha fantastisk! jeg hadde ikke kommet på å delt sånn informasjon selv, men vi var på ferie rett før vi fant ut at jeg var gravid, og fikk en del spørsmål om ungen ble til på ferie
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #19 Skrevet 18. oktober 2014 Kan jo være prøverør? Uansett, veldig spesielt ja.... Anonymous poster hash: 424b1...1a5 Nei det var fjerde ungen og hun blir alltid gravid på første forsøk. Hadde vørt noe annet om det var prøverør ja Anonymous poster hash: 7f62c...81d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #20 Skrevet 18. oktober 2014 Hva folk skal la seg irritere av og henge seg opp i da Anonymous poster hash: e3dcd...869 Er vel mer snakk om forundring enn irritasjon. Det er veldig spesielt at voksne mennesker føler for å dele slik informasjon, og det er ganske naturlig å heve et øyenbryn. Betyr ikke at man lar seg irritere. Anonymous poster hash: add53...54f Godt mulig at de forundrer seg over noe du deler på FB også Anonymous poster hash: e3dcd...869 Det er selvsagt en mulighet, men jeg er utrolig kjedelig på Facebook, så jeg tviler. Mener du å si at du synes det er normalt for et voksent menneske å dele med familie og venner at i dag er det tre år siden knullet som resuterte i et barn? Anonymous poster hash: add53...54f Jeg ble ikke irritert, ble forundret ja Jeg hadde ikke gjort det. HI Anonymous poster hash: 7f62c...81d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #21 Skrevet 18. oktober 2014 Ha-ha!! Nei, noe sånt hadde jeg ALDRI skrevet på Facebook!! Anonymous poster hash: 5a23d...d60
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #22 Skrevet 18. oktober 2014 Enkelte har ikke sosial intelligens. Burde vel egentlig vært skjermet for seg selv? En psykisk lidelse kanskje? Anonymous poster hash: 01068...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå