Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 3åringen har kommet hjem med spysjuka og lillesøster er bare 2 uker!!!!!! Herregud, hvis hun får det?!!! Hva skal jeg gjøre??! Anonymous poster hash: 99ff9...b27
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Puste rolig😄 Tror du du er den første?! Det går nok helt fint, blir hun dårlig tar du kontakt med lege. Slapp av!! Anonymous poster hash: c4b45...6f0
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Så små får sjelden omgangssyke. Dette går fint. Prøv og hold dem adskilt så mye som mulig. Vask hendene dine nøye og tørk deg med eget håndkle eller evt. papir. Anonymous poster hash: b7d35...0b2
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Det der er mitt mareritt også. Frem med klorinflasken! Det er det eneste som tar knekken på det. Hold dem adskilt, har dere flere bad, holder du storesøster på bare et av dem. Når du går til babyen er det grundig håndvask og så håndsprit først. Det kommer til å gå fint! Jeg har en gang hatt spysjuken selv med liten baby, og jeg ammet mens det stod på. Babyen ble ikke smittet. Anonymous poster hash: b26f5...69c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg hadde spysjuka da jeg var alene med min sønn på tre uker (mannen var på kurs). Hygiene klarte jeg ikke å tenke på der jeg dro babyen bort fra puppen for å spy før jeg ammet videre. Gikk strålende for barnet, ble ikke dårlig. Anonymous poster hash: d5a75...345
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Hele huset her fikk spysjuken når baby var 6 dager :/ Bortsett fra baby da.. Tre søsken + far og meg sloss om to bad Jeg fikk beskjed om å amme som normalt, og baby ville ikke bli smittet. Det er ikke lett å amme når man har spyen i halsen og null kontroll på bakenden Men det gikk fint God bedring og krysser fingrer for at det går bra hos dere og Anonymous poster hash: b5b13...2fa
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #7 Skrevet 18. oktober 2014 Krisemaksimering! Anonymous poster hash: 84c1f...a30
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #8 Skrevet 18. oktober 2014 Hehe.. Når du ammer henne er det liten sjanse for hun får... Hold de to fra hverandre. Har du en mann? Spør ispfall om han kan ha gutten mens du flytter til dine foreldre eller noe med jenta? Anonymous poster hash: 795f3...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå