Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 La oss si at jeg i løpet av de siste 4 årene har hatt sex med mannen min kun to ganger. Det er manglende lyst på han fra min side. Vi fikk en krise i ekteskapet for fire år siden, og jeg mistet alle følelsene for han. Hvor mange prosent sjanse tror dere det er for at han har vært utro? Han reiser aldri med jobb, så det må eventuelt ha vært det på dagtid, kveldstid eller en sjelden gang ute på fest. Anonymous poster hash: 148ea...c32
Nodisc Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Er jo vanskelig å si uten noe mer informasjon om forholdet og han, men ut i fra dette hadde jeg ikke tenkt at han har vert utro..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Lever du med en mann du ikke har følelser for... For barnas skyld? Skal du leve resten av livet med han uten sex? Anonymous poster hash: 167ae...efe
Siamese Hellhound Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Hvis jeg hadde vært mannen din, ville jeg nok benyttet anledningen hvis jeg hadde fått muligheten etter å ha blitt avvist i 4 år.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg hadde vært utro om jeg var mannen din, iallefall. Å gå 4 år uten sex, med mindre det er alvorlig sykdom i bildet, er helt uaktuelt. Anonymous poster hash: 1773f...516
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg hadde nok vært utro hvis jeg var mannen din. Men nå vet vi jo ingenting om hans lyster og drifter. Hvordan holder du ut å leve sånn? Anonymous poster hash: b11f9...578
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå