Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Flørte med noen, få føttene massert og ligge i samme seng og prate? Ikke kyssing, ingen sex. Lysten på det var der vel. Det føles som utroskap.... Anonymous poster hash: 45f7e...56a
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 ja! og ekstremt lite respektfullt overfor mannen din! Anonymous poster hash: b8955...cfd
Nodisc Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg hadde tatt det som et stort tillitsbrudd..
kristinehufine Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Ikke utroskap men det kunne nesten like gjerne vært det! Du har vært intim med en annen og satt deg i en situasjon hvor utroskap hadde vært naturlig!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Den grensen har dere vel vurdert sammen? Det er jo ingen fasit på. I vårt forhold er det å tråkke over grensen, så ja, vil kalle det utroskap. Ikke nødvendigvis grunn til brudd, men så unødvendig og tillitsbrudd. Anonymous poster hash: 2d02f...1f6
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Føles det som utroskap så er det utroskap. Er du følelseskald så er grensen der hvor partneren føler det er utroskap. Anonymous poster hash: 6ed56...9db
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Alt man gjør som man ikke kan fortelle sin kjære eller holder skjult fordi man vet den andre vil bli såra, er utroskap i mine øyne..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 Nei, ikke i min bok. Men ikke noe jeg ville gjort likevel. Og jeg vet ikke hvordan jeg hadde følt det om mannen gjorde noe tilsvarende. Men grunn til å gjøre barna mine til skilsmissebarn for noe slikt? Absolutt ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 Hvis du ikke hadde gjort det om partneren din var der og ikke tør å fortelle om det fordi du vet det blir en stor ting er det utroskap. Utroskap er ikke en direkte handling det er når du trår over de grenser du og din partner er enige om. For noen ville dette være utroskap mens for andre er ikke engang det å ha sex med andre utroskap. Derfor er det kun de to personene som er i et forhold som kan avgjøre hva som er utroskap eller ikke. Anonymous poster hash: 37018...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå