Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg er brunette, men ønsker litt mer liv i håret. Kom over en teknikk som blir brukt for å få litt lysere felt i håret, men nå husker jeg ikke hva den heter. Noen som kan ha peiling på hva jeg snakker om? Anonymous poster hash: ea7d3...62b
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Balayage du tenker på?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Jaaaaa, tusen takk:) Da skal jeg ta det med meg videre til frisør i morgen:) Anonymous poster hash: ea7d3...62b
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Husk å dra på en salong som er oppdatert , mange som ikke kan den teknikken (Som bare bleker tuppene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå