Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Noen som vet når man kan starte å bruke tampax etter å ha satt inn hormonspiral?? Satt den inn for ca 1,5 uke siden, men fikk ikke med meg når det var ok å begynne å bruke tamponger igjen! Haaaaaaaaaaaaaater bind, æsj Anonymous poster hash: 490ae...a23
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Blødde bare de første ukene, etter det har det ikke kommet en dråpe. Så har ikke hatt behov for ob Anonymous poster hash: b4154...817
Marriet Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg brukte ob med en gang jeg. Ikke første uka kanskje, men etter det. Håper jeg mister mensen helt snart jeg og
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Det står i pakkningsvedlegget at man IKKE skal bruke tampong når man har spiral. Anonymous poster hash: e3c32...560
Marriet Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Det står i pakkningsvedlegget at man IKKE skal bruke tampong når man har spiral. Anonymous poster hash: e3c32...560 Virkelig? Jeg har ikke lest det. Fikk beskjed av legen som satt den inn om å være forsiktig, men at både tampong og menskopp kan brukes.
Marriet Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Av hensyn til fare for infeksjoner bør man unngå samleie i den kraftigste fasen av menstruasjonen like etter spiralinnsetting. Av samme grunn bør tamponger i størst mulig grad unngås. Det var det som sto på helsenett.no
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Av hensyn til fare for infeksjoner bør man unngå samleie i den kraftigste fasen av menstruasjonen like etter spiralinnsetting. Av samme grunn bør tamponger i størst mulig grad unngås. Det var det som sto på helsenett.no Ser at de har forandret litt i pakningsvedlegget siden sist jeg satte inn, men dette står om det. Kan jeg bruke tampong? Bruk av bind anbefales. Hvis du bruker tampong, bør den byttes forsiktig slik at du ikke drar i innleggets tråder. Anonymous poster hash: e3c32...560
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 Av hensyn til fare for infeksjoner bør man unngå samleie i den kraftigste fasen av menstruasjonen like etter spiralinnsetting. Av samme grunn bør tamponger i størst mulig grad unngås. Det var det som sto på helsenett.no Ser at de har forandret litt i pakningsvedlegget siden sist jeg satte inn, men dette står om det. Kan jeg bruke tampong? Bruk av bind anbefales. Hvis du bruker tampong, bør den byttes forsiktig slik at du ikke drar i innleggets tråder. Anonymous poster hash: e3c32...560 Jeg bruker forresten menskopp og er mer fornøyd med det enn da jeg brukte ob før jeg fikk spiral. Anonymous poster hash: e3c32...560
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #9 Skrevet 18. oktober 2014 Takk for svar! Jeg har tydeligvis ikke fått med meg dette med tampax og spiral, trodde det var greit å bruke det etterhvert når blødningene hadde stabilisert seg... Får satse på at jeg er en av de 20%ene som er så heldige å ikke få mensen idet hele tatt da Anonymous poster hash: 490ae...a23
glalaksen Skrevet 18. oktober 2014 #10 Skrevet 18. oktober 2014 Trodde det var 80% som mistet mensen jeg? 20% som beholdt den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå