Gå til innhold

Tips til sang jeg kan tullestrippe til (for mannen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkt å ha et humoristisk innslag for han i kveld, tips til sang? Tullete strippetøy er kjøpt inn, popcorn og øl skal serveres før seansen :-D

Tenkt på noe av eminem eller barry white med everything..

Anonymous poster hash: 351a2...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kul du er, jeg hadde dødd av flauhet. Og det enda vi har vært sammen i veldig mange år.

Jeg har dessverre ingen forslag til sang, men han er vel litt enkel som menn flest og bryr seg vel fint lite om musikken. :P

Anonymous poster hash: f6af6...ba6
Skrevet

Moves fra youtube øver inn i dette øyeblikk! :-p

Skrevet

Øves*

Skrevet

Jeg var tenåring da denne filmen var stor, så for meg kunne det ikke blitt noen annen enn denne ;)

Anonymous poster hash: 26816...623
Skrevet

Black Velvet med Allanah Myles. Den er herlig :-)

Skrevet

dans dans dans oppå bordet

Skrevet

Har du en kjempe bra sangstemme?

Anonymous poster hash: fb41d...45d

Skrevet

Im to sexy for my body..so sexy it hurts.. Osv 😉

Anonymous poster hash: 3cdba...933

Skrevet

Dans opp på bordet, like før jeg gikk for den. Fordi jeg skal kjøre litt armystil med kjole og hatt, blir det eminem whitout you. Superenkelt å øve, med 3 mnd baby og syk 2 åring hjemme som synger høyt en sang, ser en annen sang på NRK super mens jeg da prøver å øve inn sexymoves på en morsom måte, til eminem. Whis me luck!

Har laget amerikansk popcornbeger med røde striper utenpå, kjøpt inn mange forskjellige ølsorter på polet, disker opp god middag og avslutter altså med "showet" mitt! Og kjøpt ny teskjorte til han.

Skrevet

Hahaha,så kult gjort! Sier som hun over her; jeg hadde daua av flauhet bare ved tanken, og vi har også vært sammen i mange år etterhvert ;) skulle hatt riiimelig mange glass innabords for å turd dette, men da hadde det gjerne ikke vært like sjarmerende nei ;)

Du MÅ jo bare gi oss en oppdatering på hvordan det gikk,hahah :)

Anonymous poster hash: 07b6c...3a1

Skrevet

Haha. Så kult! Heldig mannen din er! 😊

Skulle gjerne vært flue på veggen hjemme hos dere når du opptrer. 😉

Skrevet

Skulle ønske jeg var like kul! Jeg skulle ønske jeg kunne sett😜

Det er hot mommy😎👠

Anonymous poster hash: 3388a...ae7

Skrevet

You can leave your hat on er en klassiker.

Signerer denne og legger til Lady Marmelade (den fra "Mouline Rouge") og "Cherry Pie" med Warrant :D

Skrevet

TLC - red light special 👍

Skrevet

Her er mye bra forslag til neste opptreden --haha!

Forøvrig holder mannen på å spolere med å ikke følge handleposen, kjøpte potetgull i stedet for micropopcorn (litt av vitsen er å servere popcorn i beger fordi det er litt kino over det hele), og greide akkurat å greve dypt i kjøleskapet og finne pol-ølet jeg har kjøpt. Daah! Han vet ikke at han skal få en kveld for seg før barna er lagt.

Øver forøvrig på dansemoves foran speilet i kjelleren mens han skifter på mini 2 etasjer opp :-)

Skrevet

Handleposen=handlelisten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...