Gå til innhold

Frøken ubeslutsom!

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Uff, nå har jeg fått time til å vurdere mulighetene for å brenne bort slimhinnene i livmoren. Og jeg har vært klar så lenge, helt sikker på at jeg ikke skal ha flere barn. Har to med min eksmann og jeg var egentlig ferdig med en, men han ville ha en til og jeg gikk med på det. Angrer selvfølgelig ikke nå!! :)

Så fikk jeg bekreftelse på timen, og jeg ble så usikker. Jeg vet nå at jeg ikke vil ha flere, jeg VET at jeg ikke hadde klart å gå gravid igjen. Men så ser jeg på kjæresten min, og angrer på at jeg ikke fikk barn med han i stedet, en mann som stiller opp 100%, som ser meg og respekterer meg og som ELSKER meg så jeg kjenner det langt inn i hjerterota! ;) Han vil ikke ha barn, så det hadde jo ikke vært aktuelt likevel. Kanskje det bare er sorgen over å ikke få barn med en som stiller opp jeg kjenner på? Noen som kan hjelpe meg å sortere litt tanker?

jeg er forresten 28 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er å ikke gjøre det hvis du er usikker. Vent noen år, tenk litt på det og gjør det heller senere. 

Anonymous poster hash: 8ffff...ad7
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Takk :) Jeg er jo ikke usikker på om jeg vil ha barn eller ikke, tror det ligger i det at jeg er lei meg for at jeg ikke fikk oppleve den "rosa bobla" ;)

Jeg sliter veldig under menstruasjon, blør så mye de første dagene at å gå ut av huset er uaktuelt bortsett fra henting og levering av barn, selv det er en risikosport. Jeg blir så dårlig at jeg ligger og kaster opp, må ha ha jerntabletter hele tiden fordi jeg blør så mye. Dette går jo ikke over lenger tid, det går utover jobb, familieliv og selvfølelse..

Skrevet

Takk :) Jeg er jo ikke usikker på om jeg vil ha barn eller ikke, tror det ligger i det at jeg er lei meg for at jeg ikke fikk oppleve den "rosa bobla" ;)

Jeg sliter veldig under menstruasjon, blør så mye de første dagene at å gå ut av huset er uaktuelt bortsett fra henting og levering av barn, selv det er en risikosport. Jeg blir så dårlig at jeg ligger og kaster opp, må ha ha jerntabletter hele tiden fordi jeg blør så mye. Dette går jo ikke over lenger tid, det går utover jobb, familieliv og selvfølelse..

Har du prøvd å gå til en dyktig akupunktør?

Vet flere som har fått normalisert blødningene sine vha. akupunktur. Finn i så fall en som har god erfaring med kvinneplager.

Kan være verdt et forsøk før du går til et så stort skritt?

Anonymous poster hash: ee4fe...c93

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg har prøvd alt! Bortsett fra hormonspiral, legene vil ikke sette det på meg, lang forklaring på hvorfor. Akupunktur, alle alternative behandlingsmetoder, diverse medisiner som liksom skulle hjelpe, p-piller (tror jeg har vært igjennom hele lista! ;) ).. Hatt det slik i 15 år :(

Går nå på Yasmin, som har hjulpet noe, har mensen i 8 dager nå i stedet for 14, og de verste dagene er fire i stedet for 12. Går jevnlig til en herlig akupunktør og det har hjulpet litt, jeg svimer ikke av lenger. Det er forferdelig slitsomt å ha det slik og jeg føler at de siste 15 årene har vært en evig kamp for å finne noe som hjelper. Har heldigvis alltid blitt tatt på alvor, så har ikke måttet kjempe for å bli trodd :)

Skrevet

Sterilisere det når du bare er 28 år?! Hadde aldri jeg gjort

Anonymous poster hash: d620e...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...