Gå til innhold

Hvor mange har mer enn to barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne virker det som mange har mer enn to barn. Men i min familie, venne og omgangskrets er det få dom har mer enn to. Kjenner vel bare fire-fem med tre barn og to med fire. De aller fleste har to eller ett. Har ikke talt med de som har dine, mine og våre barn, da er det to-tre til som til sammen har tre.

Er det uvanlig å ha mer enn to? Eller bare for de jeg kjenner? Tenker vi vil ha tre, men hvis så få virkelig har tre så er det vel en grunn til det, kanskje vi burde revurdere?

Anonymous poster hash: 6bf7e...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter min 3, mannen har 3 fra før, tilsammen får vi 6 barn mellom nyfødt og 20.

De fleste jegkjenner har 2-4 barn, veldig mange har 3 noen har 4 og noen har 2.

Anonymous poster hash: 16454...341

Skrevet

Vi har tre sammen, han en fra før pluss vi har to vi er beredskapshjem for. Fullt hus!

Anonymous poster hash: 21717...518
Skrevet

Vi har fire, har vært gift i 14 år og fått fire barn sammen.

I vår omgangskrets er det også flest tobarnsfamilier, men vi kjenner flere som har mer enn to også.

En av mine beste venninner har fire, de fikk tvillinger da de ventet nr tre.

Nærmeste nabo her har tre barn

En av mannens kollegaer har fire barn, og en av håndballkompisene hans har fem.

Nå begynner jo barna våre å vokse til, eldste går på ungdomsskolen, og i klassene til alle de tre vi har på skolen er det flere familier med fire barn.

Jeg får fremdeles kommentarer på at jeg har hele fire barn når jeg møter nye mennesker, så det er nok såpass uvanlig at folk kommer med en kommentar. Men det er ikke så uvanlig at jeg føler meg som en raring i samfunnet ;)

Anonymous poster hash: 9fb22...c2b
Skrevet

Jeg har 4 barn :)

Anonymous poster hash: 0091f...e02

Skrevet

Vi har snart 4 barn, og mannens søsken har hhv 3 og 4. Veldig mange i omgangskretsen har 3, og noen 4 eller 5. Det er vel enebarnfamilier som er raritet her vi bor.

Anonymous poster hash: 06e1a...315
Skrevet

Vi har tre stk. Her vi bor er det veldig vanlig med 3 (eller flere) barn. Det er bare ei av mine venninner som har 2 barn.

Skrevet

Vi bor sentralt i storby og har har tre, kjenner mange med tre men også med ett, to eller null (fire eller mer er sjeldent men kjenner 3-4 sånne familier også😅).

Anonymous poster hash: b466a...1cb

Skrevet

Har tre. Mange rundt her med både 2 og 3 og flere :) Landet...

Anonymous poster hash: b2296...2e1

Skrevet

Vi har ett, men her vi bor virker det faktisk som det er minst like vanlig å ha 4 barn som 2. De aller fleste har 3, og jeg vet ikke om noen andre som bare har 1.

Anonymous poster hash: 3312f...783
Skrevet

Vi har ett, men her vi bor virker det faktisk som det er minst like vanlig å ha 4 barn som 2. De aller fleste har 3, og jeg vet ikke om noen andre som bare har 1.

Da mener jeg blant de som har barn fra 2-3 år og oppover. Noen har jo selvfølgelig nettopp fått sin første baby. ;)

Skrevet

Jeg har tre. Her jeg bor vil jeg si det er mer uvanlig å ha bare ett barn. Tror det er 3 som er det mest vanlige her. Men kjenner flere med både 2, 4 og 5 barn.

Anonymous poster hash: e7e36...b50
Skrevet

Jeg har 3 barn, der to var planlagt (fikk tvillinger) :) Det fleste i vennekretsen min har faktisk 3 barn.

Skrevet

Vi har 5 barn. De fleste jeg kjenner har 3 eller flere :)

Skrevet

Vi har 3 barn, de fleste i familien har 2 barn, noen har 1, et par har 3 barn. Av vennene våre har alle bare 1 barn enn så lenge. Et par vi kjenner har 4 barn :)

Skrevet

Alle gode ting er 3,så det har vi :)

Anonymous poster hash: 063c7...e83

Skrevet

Har tre barn, og er gravid med nr fire. De tre minste har samme far.

Anonymous poster hash: 544b3...09b

Skrevet

Jeg har tre, og det har også de fleste jeg kjenner. De som ikke har tre, er gjerne ikke ferdig med barn ennå.

Anonymous poster hash: 7bce5...870

Skrevet

Vi har tre barn :)

Anonymous poster hash: 430cc...a92

Skrevet

Har snart 4barn..

Anonymous poster hash: 3726d...3bf

Skrevet

Vi har fire. Her i bygda tror jeg det er mer vanlig med 3 enn 2, men har ikke hatt opptelling.

Skrevet

Jeg har 4 barn - og de fleste jeg kjenner har 2 eller flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...