Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Er litt mellom barken og veden her... Mannens søster er helt super mot meg og mine særkullsbarn. Helt fantastisk god, snill og inkluderende og har vært det fra første stund. Men min mann har også en annen bror som nylig har fått en baby med sin samboer gjennom fem år. Og mannen sin søster vil ikke la henne bruke sin familie sin dåpskjole til babyen. Alle de tre søsknene er døpt i den, mine barn (som jeg har med min mann, altså hennes bror) og hennes egne barn. Jeg synes det er sært og trist at min andre svigerinne ikke skal få bruke dåpsljolen og har lyst til å si ifra, men dette er jo ikke min buisness. Og mannens søster er jo bare god og snill med meg... Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: b4265...0aa
Tro smo konosoro Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Denne kampen må broren ta selv. Det er jo ikke svigerinnen som ikke får bruke kjolen... det er BROREN som ikke får bruke dåpskjolen. Hvorfor har hun i det hele tatt mulighet til å nekte? Er det hun som passer på den? Har arvet den av foreldrene? Er det hennes kjole?
Førstemann Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Høres jo helt merkelig ut. Bare nekter hun uten å oppgi en grunn? Det er vel ikke hennes beslutning å ta hvis det er en familiekjole. Uansett er det vel mannen din og hans foreldre som må trå til her.
3 i april Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Om dette er en kjole som er i din manns familie så synes jeg at din svigersøster er frekk og jeg mener at dette ikke er noe hun alene kan nekte og få bestemme. Dette dreier seg jo også om resten av familien som feks hennes bror som ikke får døpe SINE barn i den kjolen og ikke minst dine svigerforeldre, siden jeg regner med at det er deres kjole og IKKE hennes private som hun har lånt bort ? Vi har også en sånn kjole i familien, mamma kjøpte den da jeg skulle døpes og alle vi søsken pluss alle barna våre har blitt døpt i nettopp den kjolen, og jeg håper at våre barnebarn en dag skal døpes i denne kjolen Hadde en av søskene mine begynt å lage kvalme og nektet feks en av våre søsken og bruke den kjolen, hadde i vertfall jeg blitt rasende og skuffte. For dette er familiens kjole
runag Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Er litt mellom barken og veden her... Mannens søster er helt super mot meg og mine særkullsbarn. Helt fantastisk god, snill og inkluderende og har vært det fra første stund. Men min mann har også en annen bror som nylig har fått en baby med sin samboer gjennom fem år. Og mannen sin søster vil ikke la henne bruke sin familie sin dåpskjole til babyen. Alle de tre søsknene er døpt i den, mine barn (som jeg har med min mann, altså hennes bror) og hennes egne barn. Jeg synes det er sært og trist at min andre svigerinne ikke skal få bruke dåpsljolen og har lyst til å si ifra, men dette er jo ikke min buisness. Og mannens søster er jo bare god og snill med meg... Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: b4265...0aa Jeg ville ligget litt lavt i terrenget og latt familien ta denne diskusjonen selv.
Tro smo konosoro Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 Hvordan går det med dåpskjolen?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #7 Skrevet 23. oktober 2014 Kanskje hun har en familiedåpskjole som HUN ønsker å bruke? Dette er vel uansett en sak mellom henne og mannen hennes. Er tross alt bare en dåpskjole. Anonymous poster hash: 973b1...b2e
Tro smo konosoro Skrevet 11. november 2014 #9 Skrevet 11. november 2014 Hvordan går det med dåpskjolen?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #10 Skrevet 11. november 2014 Virkelig mye drama over et plagg som brukes i forbindelse med innmelding i kirka. Anonymous poster hash: fca0b...b77
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #11 Skrevet 11. november 2014 Kunne skjønt det om det kun var hennes barn som var døpt i den, men når den ene broren har lånt den, så bør den andre broren også få lov. Slik du ordlegger deg, så virker det som om søsteren ikke liker sin svigerinne, og derfor holder igjen på utlån av kjolen. Hvorfor skal man tie bare for å spare seg selv? Anonymous poster hash: bbd5e...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå