bIomstre Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Elsken - Høst - Gøy på jobb (endelig) - Nye rutiner begynner å funke - Energien 100% tilbake (en liten dans for det) Det lille hatet - lista over burde-burde er fremdeles lang, men den stresser meg ikke like mye! - verden har fremdeles duster... God helg
Gjest Helle_Høygir Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Vel det er helg, men det er dårlig vær, syke barn, får kjeft av ukjente folk og sånn går nu dagan!
amandine Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 SOOOOOOL Serien er ferdig så ingen flere fotballkamper på lenge! Kanskje vin? De fineste ungene og den ok mannen. God helg!
ms.Pond Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Elsk: Besøk av fine familiemedlemmer Formen er bedre enn på lenge (jippi!) Junior i storslag enda han fikk være oppe mye lenger enn planlagt Knallvær og fiiin høstdag Hat: Tror jammen ikke det er noe å hate i dag! Kanskje ryggen og bekkenet... Au.
ms.Pond Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Åh, og en stoooor elsk: Skikkelig, ordentlig tjukk og god pumpkin spice latte - koffeinfri! For første gang i mitt liv en koffeinfri latte som ikke smaker skvip. Åh, det var godt! Nesten verdt å kjøre 1,5 time hver vei bare for å få tak i en sånn en om dagen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Elsk; Storungen som ligger og sover ved siden av meg i sofaen Mannen som akkurat ga meg den siste sjokoladebiten Friske unger Hat; Jeg er trøtt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Finnes bare elsk her idag - vi reiste og hentet verdens herligste lille valp i natt/i morges. - valpen trives hos oss. - svigers som passet barna og fikk dem på skolen og passet de enda mer. - valpen sover, mannen sover og barna sover. Jeg, som hvilte 30 min igår, og ellers har vært oppe siden torsdag kl.6.45, jeg er ikke fullt så trøtt.. eller? -jeg slipper badeland imorgen og kan bare kose med valpen. Og det er ikke en gang min feil at det må avlyses. - Jeg har fått kjørt bil i mange mange timer i natt og idag. Elsker å kjøre bil. Spesielt langt og steder jeg ikke er hele tiden. - jeg har ikke vondt i magen lenger etter et døgn med moderate magesmerter. - den trasige uka er snart over for denne gang. Nå kommer søvnen til meg God natt
bIomstre Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2014 Åh, og en stoooor elsk: Skikkelig, ordentlig tjukk og god pumpkin spice latte - koffeinfri! For første gang i mitt liv en koffeinfri latte som ikke smaker skvip. Åh, det var godt! Nesten verdt å kjøre 1,5 time hver vei bare for å få tak i en sånn en om dagen Og det er??? Ettellerannet laget av gresskar som smaker som kaffe?... Hæ?
ms.Pond Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 Åh, og en stoooor elsk: Skikkelig, ordentlig tjukk og god pumpkin spice latte - koffeinfri! For første gang i mitt liv en koffeinfri latte som ikke smaker skvip. Åh, det var godt! Nesten verdt å kjøre 1,5 time hver vei bare for å få tak i en sånn en om dagen Og det er??? Ettellerannet laget av gresskar som smaker som kaffe?... Hæ? Kaffe latte med høstkrydder Fredagsgodis! http://www.starbucks.com/menu/drinks/espresso/pumpkin-spice-latte
bIomstre Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2014 Akkurat! Mente jeg hadde sett det før et sted ja (nærmere bestemt en starbucks i Budapest). Men det lager du da enkelt selv! Kanel, muskat, nellik... Er jo sånt dere dyrker på landet Tenker jeg må prøve!
ms.Pond Skrevet 18. oktober 2014 #11 Skrevet 18. oktober 2014 Jepp, men det blir liksom ikke helt det samme likevel Stas å kunne gå på cafe og få servert noe som ikke er basert på nescafe koffeinfri frysetørret kaffe til samme pris som en nykvernet espresso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå