Gå til innhold

Rødmer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort det ytterst sjelden.

Må være veldig plagsomt.

Er det "familiært" eller kommer det mer an på personlighet (blir lett flau osv).

Anonymous poster hash: a20a3...37a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir superrød, uten at jeg nødvendigvis synes noe er så vanvittig flaut. Kan være hvis jeg får litt ekstra oppmerksomhet pga et eller annet o.l. Jeg blir sjeldent flau og er temmelig åpen om ting og tang. Rødmingen er nok genetisk i mitt tilfelle min bror er lik meg og ene oldemoren våres også. Munn var ekstrem da. Hun var like rød som det røde i flagget liksom.

Skrevet

Jeg rødmer hele tiden! Ingen andre i familien gjør det. Rødmer bare noen sier hei til meg på butikken. Blir nesten aldri flau, så vet ikke hvorfor jeg gjør det.

Skrevet

Nei... Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har rødmer i løpet av livet.. Men flau blir jeg!! :)

Skrevet

Jeg gjorde det mye før. Jeg har heldigvis klart å jobbe med meg selv, og blitt mye bedre. Det ødela faktisk mye for meg i tidlig voksenlivet. Men nå er det MYE bedre. Det skjer, men jeg har mer kontroll nå, å klarer reversere det

Skrevet

Jeg rødmer mye. Trenger ikke bli spesielt flau engang. Plagsomt.

Anonymous poster hash: ee388...591

Skrevet

Nei, jeg rødmer ikke. Blir jeg forlegen vises det på andre måter som eks at jeg "snapper" etter pusten, fniser eller fikler med ting.

Anonymous poster hash: f0f7a...613

Skrevet

Rødmer hvis jeg blir veldig flau, men ellers slipper jeg det ;)

Skrevet

Rødmer ikke hvis jeg blir akutt flau, det er blitt operert bort. Men ved angst blir jeg skikkelig tomat.. den får jeg ikke bort og varer i flere timer. Skikkelig ubehagelig, skulle ønske rødming ikke var mulig.

Og forsåvidt at angst ikke fantes da ;)

Anonymous poster hash: 8be15...6a1
Skrevet

Jeg rødmet mye som barn og ung. Det plaget meg mye, fordi jeg var veldig beskjeden og ikke ønsket oppmerksomhet.

Men greide å jobbe med det, og nå er det svært sjeldent jeg rødmer, tror egentlig ikke jeg rødmer hvert år lenger. Når det skjer så er det nesten så jeg synes det er morsomt. Jeg velger i hvert fall å ha litt selvironi på det i steden for å bli flau - gidder ikke det lenger ;)

Anonymous poster hash: d9f0a...fdd
Skrevet

Jeg rødmer hele tiden. Ble enda verre når jeg ble gravid, er sånn nå at jeg kan rødme bare noen sier hei til meg eller f.eks sier noe overraskende. Dere som har sluttet å rødme - hvordan fikk dere det til? Jeg blir bare enda rødere dersom jeg kjenner at jeg rødmer, og hvertfall hvis noen kommenterer det

Anonymous poster hash: dd4ef...17e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...