Gå til innhold

Litt lyst å grine.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt rier i hele natt. 8 minutter mellom.

Nå er de svakere og det er 22 minutter mellom. Er så sliten. Orker ikke tanken på en ny runde med rier.

Vet jeg må. Bare et hjertesukk.

 

Anonymous poster hash: 251de...6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg. :-)

 

Men tenk at for hver rie du får, så har du én mindre igjen. Du er én rie nærmere målet. :-)

 

Anonymous poster hash: c0a68...d50

Skrevet

Takk.

Snakket med føden. Helt normalt sa de. Skulle ønske jeg var unormalt og tok alt med en gang.

HI

 

Anonymous poster hash: 251de...6e9

Skrevet

Takk.

Snakket med føden. Helt normalt sa de. Skulle ønske jeg var unormalt og tok alt med en gang.

HI

 

Anonymous poster hash: 251de...6e9

 

 

Hvis det fortsetter slik i mange dager, så krev igangsetting/modningsakupunktur/stripping. Kroppen kan bli så utslitt at den ikke klarer fødselen. Jeg gikk selv med maserier i nesten 3 uker sist, og sa til slutt at de enten får sette meg i gang, eller så ringer jeg til et annet sykehus og spør om bistand, for slik orket jeg ikke å gå (hadde to barn også som trengte oppfølgning, og ikke en mor som er sengeliggende med rier i ukesvis).

Skrevet

 

 

Takk.

Snakket med føden. Helt normalt sa de. Skulle ønske jeg var unormalt og tok alt med en gang.

HI

 

Anonymous poster hash: 251de...6e9

 

Hvis det fortsetter slik i mange dager, så krev igangsetting/modningsakupunktur/stripping. Kroppen kan bli så utslitt at den ikke klarer fødselen. Jeg gikk selv med maserier i nesten 3 uker sist, og sa til slutt at de enten får sette meg i gang, eller så ringer jeg til et annet sykehus og spør om bistand, for slik orket jeg ikke å gå (hadde to barn også som trengte oppfølgning, og ikke en mor som er sengeliggende med rier i ukesvis).

Jeg har fått overtidstime med igangsetting på mandag.

Men hadde håpet at det ble naturlig fødsel.

Nå kjenner jeg at kanskje igangsetting ikke er så dumt.

Tror dette er min verste natt noensinne.

 

Anonymous poster hash: 251de...6e9

Skrevet

 

 

Takk.

Snakket med føden. Helt normalt sa de. Skulle ønske jeg var unormalt og tok alt med en gang.

HI

 

Anonymous poster hash: 251de...6e9

 

Hvis det fortsetter slik i mange dager, så krev igangsetting/modningsakupunktur/stripping. Kroppen kan bli så utslitt at den ikke klarer fødselen. Jeg gikk selv med maserier i nesten 3 uker sist, og sa til slutt at de enten får sette meg i gang, eller så ringer jeg til et annet sykehus og spør om bistand, for slik orket jeg ikke å gå (hadde to barn også som trengte oppfølgning, og ikke en mor som er sengeliggende med rier i ukesvis).

Jeg har fått overtidstime med igangsetting på mandag.

Men hadde håpet at det ble naturlig fødsel.

Nå kjenner jeg at kanskje igangsetting ikke er så dumt.

Tror dette er min verste natt noensinne.

 

Anonymous poster hash: 251de...6e9

 

 

 

ÅÅ, så du blir igangsatt likevel på mandag :) Da er det bare å bite tennene sammen og fortelle deg selv at SNART er det overstått. Max 4 dager du er nødt til å gå med det. Lykke til og håper det starter av seg selv!

Skrevet

Hatt tatt en tur til jm for å fått henne til å strippe meg eller fått noen nåler. Lykke til!



Anonymous poster hash: 38525...25d
Skrevet

Nå er det igang igjen.

8 minutter mellom.

Håper jeg får treffe lille i kveld alt.

HI

 

Anonymous poster hash: 251de...6e9

Skrevet

Nå er det igang igjen.

8 minutter mellom.

Håper jeg får treffe lille i kveld alt.

HIAnonymous poster hash: 251de...6e9

Det får vi håpe! Det beste er om kroppen ordner det selv, lykke til, oppdater når du orker ;)

 

Anonymous poster hash: af0fe...761

Skrevet

Da ligger jeg på monitorering på føden.

Fire minutter mellom hver rie.

Håper det skjer noe før midnatt.

 

Anonymous poster hash: 251de...6e9

Skrevet

Så spennende. Lykke til 😊😊😊

Skrevet

Lykke til hi :)

 

Anonymous poster hash: dc341...3ec

Skrevet

Hvordan gikk og går det? :D



Anonymous poster hash: 6e77a...1b4
Skrevet

? :D



Anonymous poster hash: 6e77a...1b4
Skrevet

Jeg opplevde det med andremann. Visste ikke at det var mulig.

 

Hadde regelmessige rier i 7 timer, før de stoppet helt opp. Fikk beskjed av føden om å gå meg en tur, og slappe av. Etter 5 timer startet riene igjen, og så født jeg 21 timer senere. Sov nesten ikke på to netter, men der gikk fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...