Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Hatt rier i hele natt. 8 minutter mellom. Nå er de svakere og det er 22 minutter mellom. Er så sliten. Orker ikke tanken på en ny runde med rier. Vet jeg må. Bare et hjertesukk. Anonymous poster hash: 251de...6e9
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Føler med deg. :-) Men tenk at for hver rie du får, så har du én mindre igjen. Du er én rie nærmere målet. :-) Anonymous poster hash: c0a68...d50
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Takk. Snakket med føden. Helt normalt sa de. Skulle ønske jeg var unormalt og tok alt med en gang. HI Anonymous poster hash: 251de...6e9
Luksusdyret Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Takk. Snakket med føden. Helt normalt sa de. Skulle ønske jeg var unormalt og tok alt med en gang. HI Anonymous poster hash: 251de...6e9 Hvis det fortsetter slik i mange dager, så krev igangsetting/modningsakupunktur/stripping. Kroppen kan bli så utslitt at den ikke klarer fødselen. Jeg gikk selv med maserier i nesten 3 uker sist, og sa til slutt at de enten får sette meg i gang, eller så ringer jeg til et annet sykehus og spør om bistand, for slik orket jeg ikke å gå (hadde to barn også som trengte oppfølgning, og ikke en mor som er sengeliggende med rier i ukesvis).
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Takk. Snakket med føden. Helt normalt sa de. Skulle ønske jeg var unormalt og tok alt med en gang. HI Anonymous poster hash: 251de...6e9 Hvis det fortsetter slik i mange dager, så krev igangsetting/modningsakupunktur/stripping. Kroppen kan bli så utslitt at den ikke klarer fødselen. Jeg gikk selv med maserier i nesten 3 uker sist, og sa til slutt at de enten får sette meg i gang, eller så ringer jeg til et annet sykehus og spør om bistand, for slik orket jeg ikke å gå (hadde to barn også som trengte oppfølgning, og ikke en mor som er sengeliggende med rier i ukesvis). Jeg har fått overtidstime med igangsetting på mandag. Men hadde håpet at det ble naturlig fødsel. Nå kjenner jeg at kanskje igangsetting ikke er så dumt. Tror dette er min verste natt noensinne. Anonymous poster hash: 251de...6e9
Luksusdyret Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Takk. Snakket med føden. Helt normalt sa de. Skulle ønske jeg var unormalt og tok alt med en gang. HI Anonymous poster hash: 251de...6e9 Hvis det fortsetter slik i mange dager, så krev igangsetting/modningsakupunktur/stripping. Kroppen kan bli så utslitt at den ikke klarer fødselen. Jeg gikk selv med maserier i nesten 3 uker sist, og sa til slutt at de enten får sette meg i gang, eller så ringer jeg til et annet sykehus og spør om bistand, for slik orket jeg ikke å gå (hadde to barn også som trengte oppfølgning, og ikke en mor som er sengeliggende med rier i ukesvis). Jeg har fått overtidstime med igangsetting på mandag. Men hadde håpet at det ble naturlig fødsel. Nå kjenner jeg at kanskje igangsetting ikke er så dumt. Tror dette er min verste natt noensinne. Anonymous poster hash: 251de...6e9 ÅÅ, så du blir igangsatt likevel på mandag Da er det bare å bite tennene sammen og fortelle deg selv at SNART er det overstått. Max 4 dager du er nødt til å gå med det. Lykke til og håper det starter av seg selv!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Hatt tatt en tur til jm for å fått henne til å strippe meg eller fått noen nåler. Lykke til! Anonymous poster hash: 38525...25d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 Nå er det igang igjen. 8 minutter mellom. Håper jeg får treffe lille i kveld alt. HI Anonymous poster hash: 251de...6e9
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 Nå er det igang igjen. 8 minutter mellom. Håper jeg får treffe lille i kveld alt. HIAnonymous poster hash: 251de...6e9 Det får vi håpe! Det beste er om kroppen ordner det selv, lykke til, oppdater når du orker Anonymous poster hash: af0fe...761
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #10 Skrevet 17. oktober 2014 Da ligger jeg på monitorering på føden. Fire minutter mellom hver rie. Håper det skjer noe før midnatt. Anonymous poster hash: 251de...6e9
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #12 Skrevet 17. oktober 2014 Lykke til hi Anonymous poster hash: dc341...3ec
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #14 Skrevet 18. oktober 2014 Hvordan gikk og går det? Anonymous poster hash: 6e77a...1b4
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #15 Skrevet 22. oktober 2014 ? Anonymous poster hash: 6e77a...1b4
Guttaboys Skrevet 22. oktober 2014 #16 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg opplevde det med andremann. Visste ikke at det var mulig. Hadde regelmessige rier i 7 timer, før de stoppet helt opp. Fikk beskjed av føden om å gå meg en tur, og slappe av. Etter 5 timer startet riene igjen, og så født jeg 21 timer senere. Sov nesten ikke på to netter, men der gikk fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå