Gå til innhold

Sang i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lyst til å synge for min forlovede i kirken under vielsen, saken er den at jeg sliter med å finne en sang som passer min sangstemme. Jeg har en kraftig og litt mørk sangstemme. Har tidligere syngt Christina Aguilera, Adel, Leona Lewis og lignende. Nå ønsker jeg en rolig sang som beskriver hvor mye jeg elsker min utkårede :) Noen forslag?

Endret av Nybakthusmor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kleeeeint

Anonymous poster hash: 9f031...9d5

Skrevet

Lei gjerne inn en solist eller et kor til å synge en personlig sang for deg, men ikke syng selv, det blir bare som ennober her sier; kleint.

Du vet aldri hvordan du selv vil reagere når dete står der, og sang fra en gråtkvalt brud er bare enda verre.

Anonymous poster hash: 0dc21...46f

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Kleint er det absolutt ikke! Finnes det ingen romantikere her altså? Spiller vel ingen rolle hva gjestene i kirka tenker, det er den kommende ektemannen din du skal synge for og om han vil sette pris på det- kjør på!

Personlig syns jeg at alle som KAN synge burde synge ved enhver anledning! Jeg har ikke stemme for fem flate øre, så jeg er pittelitt misunnelig..skulle gjerne sunget for mannen den dagen vi gifter oss :)

Det finnes jo et hav av sanger å velge mellom, men syns det er litt vanskelig å komme med konkrete svar når jeg ikke vet noe om hvordan dere er som par :)

Skrevet

Fleetwood Mac's Songbird :)

Den er kjempefin, hun har også litt mørk stemme:)

Anonymous poster hash: 23976...b80

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at dette IKKE har vært særdeles kleint. Selv om bruden er flink så blir det bare pinlig og vondt. Det bør isåfall være sent, altså under eller etter middagen. Det er noe med akustikken i kirken og hele pakken, det funker rett og slett ikke.

Anonymous poster hash: cda7a...dfa

Skrevet

jeg sier som de fleste andre - veldig kleint!

Anonymous poster hash: f4e71...35d
Skrevet (endret)

Takk for alle erlige tilbakemeldinger :) Jeg har opptredd som artist forran tusenvis av folk siden jeg var jentunge, så jeg tror dette blir å gå helt fint! Jeg skal nok klare å fjærne den ''pinlige'' stemningen, hehe.. Songbird er en pen sang, men jeg savner litt kraft. Så jeg har funnet en jeg kanskje kan bli fornøyd med, Celine Dion - Power of love https://www.youtube.com/watch?v=Y8HOfcYWZoo  :)

Endret av Nybakthusmor
Skrevet

Smak og behag, Power of love kan fort bli veldig veldig mye :) Jeg hadde likt en litt enklere sang, sånn personlig. Men om det er dette du liker så hvorfor ikke:)

Anonymous poster hash: 23976...b80
Skrevet

Shania Twain - From this moment on? Hun har også litt mørk stemme, det er en rolig og dyp sang om evig kjærlighet. For øvrig - kleint? Snakk om janteloven. Har vært i bryllup der bruden sang på veg opp til alteret, de fleste gråt. Jeg tror ikke de gråt fordi det var kleint!

Anonymous poster hash: d1288...576
Skrevet

Halo - Beyonce :-) Helt nydelig sang <3 Og passer perfekt til brylup :-)

Anonymous poster hash: d6f4c...23a
Skrevet

" Du er allt" Sonja Alden ( tror jeg) nydelig sang 😊

Anonymous poster hash: a49b1...689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...