Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Nå er jeg så stolt av meg seg! Jeg har klart å vaske alle gulvene i huset samt tørke av noen flater og vasket doene og ALT på en dag, en morgen faktisk også nesten uten pauser!! Det er et så ufattelig langt skritt i riktig retning og det er to år siden jeg sist klarte det!! Bak denne bragden ligger det ufattelig mange timer med energibalanse, smerte mestring, takle og akseptere den psykiske byrden av å være så redusert og tøffe avgjørelser på hvem og hva jeg skal ha i livet mitt. Denne bragden betyr at JEG faktisk kan nå målet mitt om å en gang komme tilbake i et arbeidsliv, at jeg en gang skal være viktig igjen! Kan være at dere synes det er mye betydning å legge i fredagsvasken, men for meg er det faktisk så stort! Ha en strålende fredag og en fantastisk helg alle sammen!! Anonymous poster hash: 5cae5...966
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Gratulerer, nyt følelsen og du kan være stolt med rette! Vet godt hvordan det føles å være syk og ikke kunne jobbe, er i samme situasjon selv men forhåpentligvis blir vi friske etterhvert Anonymous poster hash: 68675...9d6
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Gratulerer! Jeg vet godt hvor stort det er, for jeg har ikke klart å gjøre dette på lang tid selv. Håper jeg også kommer dit en dag. Anonymous poster hash: f4f46...570
Sint naken biltyv Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Gratulerer😊 MEN må bare tilføye at du så absolutt er viktig selv om du ikke jobber!!
*Nøtta* Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Godt jobbet! :) Nyt dagen, og ta deg en velfortjent sjokoladebit.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Kjempebra!! Og jeg er enig med naken biltyv. Du er viktig, aldri glem det!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 Tusen takk alle sammen!! Sjokolade er en av de tingene jeg har valgt bort for å bli bedre, men har feiret allikevel😁 Jeg savner det å være viktig for mange og ikke bare mine nære, men for dem er jeg jo i aller høyeste grad et viktig og verdifullt menneske. Hi Anonymous poster hash: 5cae5...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå