Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 ... har tissa på seg? Ikke tussa masse men så det ble vått gjennombuksa og en liten flekk der de satt? Anonymous poster hash: 8c65e...667
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Nei? Jeg presser ikke for å fjerte, det kommer av seg selv når det må ut... Sitter du og presser? :s Anonymous poster hash: a7b1e...f5b
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Ikke som jeg kan huske. Men en gang jeg satt i sofaen (alene heldigvis) og så på tv så fjertet jeg uten å presse og kjente en veldig stank, var en bitteliten bæsj som kom ut. Har du født? Noen får litt urinlekasje på forskjellige måter da. Anonymous poster hash: af5c0...d51
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Er høygravid og her har jeg ikke kontroll på prombing og lekker gjør jeg straks jeg nyser. Med løs mage så har jeg hatt litt nr 2 også. Nå skal jeg bare fånyttes ungen og så satser jeg på at ting går tilbake til normalen. Anonymous poster hash: a3c03...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå