Gå til innhold

Mer mellom himmel og jord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere snakket om 6 åringen min som sover dårlig om natten. Alltid gjort det. De siste ukene har hun blitt utrolig redd om kveldene. Vi må låse døren, og kommer 3-4 ganger hver natt. Tidligere kunne hun gå og legge seg igjen, men nå hun følges.

For noen uker siden begynte hun å si at noen tok på henne. Tenkte jo hun tullet, eller innbilte seg ting i halvsøvne.

I natt var hun veldig redd, Følgte henne tilbake i sengen, og etter en stund gikk jeg inn igjen. Da satt hun innpakket i dynen med store øyne. "Er så redd jeg mamma" hvisket hun.

Da tok jeg henne inn til meg. Snakket med henne. Hun sier det er noen som stryker henne henne på ryggen eller armen, slik at hun våkner. Så sier plutselig broren på snart 9; "ja, men det opplever jeg også når jeg ligger på rommet hennes. Men, når jeg slår på lyset er det ingen der..."

Ble litt paff. Tror det er mer mellom himmel og jord, men kjenner jeg blir litt satt ut nå. Noen som har opplevd noe lignende?

Anonymous poster hash: c7f8e...6b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke skriv sånt da! Jeg er alene hjemme!!:o

Hadde tatt dette på alvor! Tror ikke barnet ditt har funnet på dette selv og holdt på med det så lenge! Og ikke når hun blir så redd! Hvis ikke det er storebror som "hjelper" fantasien hennes da!

Anonymous poster hash: b1875...ba8

Skrevet

Ikke skriv sånt da! Jeg er alene hjemme!! :o

Hadde tatt dette på alvor! Tror ikke barnet ditt har funnet på dette selv og holdt på med det så lenge! Og ikke når hun blir så redd! Hvis ikke det er storebror som "hjelper" fantasien hennes da!

Anonymous poster hash: b1875...ba8

Tror ikke det er broren som påvirker henne, men kan jo ikke være sikker... HI

Skrevet

Ingen med erfaringer?

Skrevet

Du må ta barna på alvor og finne noen som kan få ånder over til den andre siden.

Anonymous poster hash: 2f59d...b16

Skrevet

Det er svært sansynlig at datteren din opplever ånder.

Husk at barn har mye lettere enn oss vokse til å føle dette nærværet.

Stakkars hun blir jo selvsagt redd selv om kanskje ikke ånden vil henne noe vondt.

Jeg ville også kontaktet noen som kan drive ånden vekk. Det er ikke greit å legge seg redd hver eneste natt, du kan jo tenke deg selv.

Anonymous poster hash: 56094...d27
Skrevet

Lurer på hva de ikketroende har  å si til dette. 

Jeg hadde tatt henne på alvor, tatt kontakt med en klarsynt.

Anonymous poster hash: ec1f1...1df
Skrevet

Ta henne på alvor,du ser jo selv hvor livredd hun er!Og barn er ikke så flinke skuespillere etter min erfaring.

Jeg hadde ikke presset henne til å sove der mer om hun hadde vært sånn,eller jeg hadde sovet sammen med henne i noen neter for å sjekke det ut selv.

Kontakt noen som kan renske huset deres. Når storebror også har opplevd det så må du jo tro på dem??tror du begge lyver til deg??

Anonymous poster hash: 28776...ff0
Skrevet

Jeg er ikketroende, men min gutt hadde noe lignende da han var ca to og et halvt. han ble polutselig veldig redd for å sove på rommet sitt. Han sa at det ar en dame der. Ofte stirret han veldig mot et hjørne og pekte ogsa "Se! Damen!", men vi så aldri noe. Vi kunne ligge og lese for ham på sengen, og så begynte han plutselig å stirre mot det hjørnet og og sat at damen var der.

Skrev om de her inne, og ble anbefalt å si at han skulle be damen gå vekk hver gang han så henne.

Så det sa jeg til ham. Da opplevde vi når vi leste for mham at at han pluytselig begynte å strre og så han "Gå vett, dame! (= gå vekk, dame), og viftet med hånden for liksom å husje noe bort.

Det skjedde flere ganger, men til slutt ga det seg faktisk av seg selv. Nå er han 9 og vi har ikke hørt noe lignende igjen.

Så kanksje du kan si at jenta di må si at den som stryker henne skal gå vekk?

Anonymous poster hash: bdab8...27a
Skrevet

Uansett om dette er ekte eller ikke er det iallefall noe som er ekte og det er at jenta de er skikkelig-skikkelig redd! Ta henne på alvor, det er grusomt som barn og ikke bli tatt hensyns når man er skikkelig redd.

Når jeg var lita husker jeg godt at det var et spøkelse som kom inn til meg hver natt og satt på sengekanten. Nettene var fulgt av mye gråt, lite søvn og jeg lå som oftest stiv som en stokk med dyna over hode. Ingen trodde på meg, og det var helt forferdelig!

Er det mulig at jenta flytter inn til broren sin?

Anonymous poster hash: 1eb42...cd1
Skrevet

Prøv å la henne sove ett annet sted. Og prøv og sov der inne selv.

Anonymous poster hash: 824dd...d24

Skrevet

Det kan være innbildning, at broren plager henne, at hun drømmer, eller spøkelser?

Ikke for å skremme deg, men nylig lå jeg og sov. Jeg våknet og skvatt, pustet sånn man gjør når man våkner plutselig, for noen dyttet meg! Så en "hånd" som forsvant. Har sagt til meg selv at det er drøm/fantasi.

En annen morgen, så jeg en hånd bak sprinklene på senga. Ekkelt :( tror egentlig ikke på sånt, så prøver å rasjonalisere det så godt jeg kan... En annen dag der igjen, så jeg en rar stjernelignende figur i hjørnet av rommet da jeg våknet, den forsvant sakte og ble mindre og mindre (er endel som har sett det samme fenomenet, som har skrevet om det på internett). HVA det er som skjer er ikke godt å si, men det er lett å tro at det er mer mellom himmel og jord enn man tror

Anonymous poster hash: c24b7...4e1

Skrevet

Venninnen min har vert i kontakt med en klarsynt, og hun skulle prøve å hjelpe. Jeg har selv opplevd ting her hjemme, men har slått meg med ro med det. Legger liksom ikke merke til ting lenger, for er så vandt til det. 

Hun skal få ligge på rommet til broren nå. Er som sagt kun den siste mnd. hun har sagt at det er noen som stryker på henne. Jeg har ikke opplevd noe når jeg har sovet det inne HI

Skrevet

Nå vet ikke med andre men jeg tror på ånder.

Anonymous poster hash: 67b85...506

Skrevet

Nå vet ikke med andre men jeg tror på ånder.

Anonymous poster hash: 67b85...506

Jeg også! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...