Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Det er så sinnsykt typisk. Vi har så å si aldri barnevakt, nå har et familiemedlem meldt seg frivillig og vi har da bestillt et par dagers tur om en mnd for å pleie forholdet litt. Selvsagt så kommer tante rød rett før vi reiser, tenkte ikke på dette når vi bestillte. Kan jeg utsette mensen med p-piller? Må man forresten til legen får å få p-piller? Og virker det inn før neste mens? Anonymous poster hash: bf01b...b4c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Kan få piller som utsetter hos legen. Kan utsette med ppiller om der er yasmin f.eks. Anonymous poster hash: 979a4...660
PrinsesseHengepupp Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Om det er kun for den turen er det nok mer hensiktsmessig å be om å få primolut, det er et medikament som kun forskyver mens/blødninger.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg brukte primolut i sommer, går ikke på p-piller til vanlig Og det funket supert. Begynnte med tablettene 2-3 før forventet mensen, og fikk mensen to dager etter jeg sluttet med dem. Anonymous poster hash: 393a7...16f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Få resept på primolut. Anonymous poster hash: 21433...f56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå