Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Har to kollegaer som skal være alene på julaften. Den ene er helt ok, den andre tåler jeg ikke trynet på. Bør jeg invitere begge, å ødelegge julen min? Eller kan jeg invitere bare en? Hadde håpt de skulle feire jul sammen de to, men der skal de visst ikke. Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: 6b331...f39
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Er det ditt ansvar at de har noen å feire jul sammen med? Er du alene i julen også? Jeg synes det er prisverdig å ville sørge for at folk som er alene har noen å feire sammen med. Men her er det jo to kolleger som er alene og som faktisk kunne velge å være sammen dersom de hadde villet det. Når de velger å ikke være sammen, så vil jeg anta at det er en grunn til det? Anonymous poster hash: 4173e...049
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Du inviterer den du liker! Det er ikke ditt ansvar å be alle som ikke har noen sted å være. Du må sørge for at du får en trivelig jul - dermed vil dine barn merke at du har det bra og de vil kose seg masse de og! Ikke inviter hun du ikke tåler trynet på! Anonymous poster hash: 20b7e...07f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Nei, det er ikke mitt ansvar, men synes det er så trist st noen sitter alene. Det er snakk om to evige ungkarer dette, så det er ikke sikkert de har lyst å komme til vårt julekaos med unger og styr.. Skulle gjerne tilbydd med å lage julemiddag til de å kommet på døra med, men da blir det jo veldig tydelig at jeg ikke vil ha de hjem.. Arh, vanskelig dette her! Anonymous poster hash: 6b331...f39
PrinsesseHengepupp Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Invitér den du er komfortabel med å ha der, og si til den andre at du dessverre ikke har kapasitet eller plass til flere. De fleste har jo forståelse for at man både kan være raus og realistisk på samme tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå