Gå til innhold

Siden det er snakk om stalkertedenser her i kveld...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte noe fra Finn i går,og han selgeren var skikkelig fin! Jeg fikk ikke varen inn i bilen min, noe jeg trodde jeg skulle få. Uansett, han ti bydde seg å kjøre det hjem for meg :) Han skulle ordne noe annet først,så han fikk mitt nummer og han ringte meg et anrop slik at jeg skulle ha hans også :)

Sååe, jeg har nummeret hans :P Jeg fikk ikke inntrykk av at han bodde med noen,men jeg vet jo ikke om han er singel..Skal jeg bruke det nummeret hans,eller skal jeg bare slette det? :)

Anonymous poster hash: cd8dc...3b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte noe fra Finn i går,og han selgeren var skikkelig fin! Jeg fikk ikke varen inn i bilen min, noe jeg trodde jeg skulle få. Uansett, han ti bydde seg å kjøre det hjem for meg :) Han skulle ordne noe annet først,så han fikk mitt nummer og han ringte meg et anrop slik at jeg skulle ha hans også :)

Sååe, jeg har nummeret hans :P Jeg fikk ikke inntrykk av at han bodde med noen,men jeg vet jo ikke om han er singel..Skal jeg bruke det nummeret hans,eller skal jeg bare slette det? :)

Jeg synes du skal sende en melding og spørre om du kan spandere en kaffe på ham en dag siden han var så snill å kjøre hjem varene for deg. Er han opptatt, svarer han det. :)

Skrevet

Det var lurt :) Men skulle gjerne gjort det i dag og ikke ventet flere dager :P

Skrevet

Dytt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...