Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg kjøpte noe fra Finn i går,og han selgeren var skikkelig fin! Jeg fikk ikke varen inn i bilen min, noe jeg trodde jeg skulle få. Uansett, han ti bydde seg å kjøre det hjem for meg Han skulle ordne noe annet først,så han fikk mitt nummer og han ringte meg et anrop slik at jeg skulle ha hans også Sååe, jeg har nummeret hans Jeg fikk ikke inntrykk av at han bodde med noen,men jeg vet jo ikke om han er singel..Skal jeg bruke det nummeret hans,eller skal jeg bare slette det? Anonymous poster hash: cd8dc...3b3
I scream for icecream! Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg kjøpte noe fra Finn i går,og han selgeren var skikkelig fin! Jeg fikk ikke varen inn i bilen min, noe jeg trodde jeg skulle få. Uansett, han ti bydde seg å kjøre det hjem for meg Han skulle ordne noe annet først,så han fikk mitt nummer og han ringte meg et anrop slik at jeg skulle ha hans også Sååe, jeg har nummeret hans Jeg fikk ikke inntrykk av at han bodde med noen,men jeg vet jo ikke om han er singel..Skal jeg bruke det nummeret hans,eller skal jeg bare slette det? Anonymous poster hash: cd8dc...3b3 Jeg synes du skal sende en melding og spørre om du kan spandere en kaffe på ham en dag siden han var så snill å kjøre hjem varene for deg. Er han opptatt, svarer han det.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Det var lurt Men skulle gjerne gjort det i dag og ikke ventet flere dager Anonymous poster hash: cd8dc...3b3
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Dytt Anonymous poster hash: cd8dc...3b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå