Kaffejenta Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Hei! Jeg er en jente på 17 år som kom hit fordi jeg tenkte at dere har gode råd og vet litt mer om dette området enn de fleste. Jeg hadde ubeskyttet samleie den 8 august, og tok angrepillen 8 timer etterpå. Jeg fikk mensen 4 dager etter, altså den 12. som er den vanlige dagen for meg å starte på. 13 september fikk jeg mensen igjen, omtrent på tiden, og lik varighet og styrke. Men nå har jeg ikke fått mensen, og begynner å få litt panikk. Er det mulig for at jeg er gravid? VIl bare legge til at jeg ligger å vipper rundt 80kg, men hun på apoteket sa at nå skulle jeg ikke beskymre meg for vekten med angrepillen, siden det tydeligvis funket, selv om du var over 75-80kg. Jeg skulle se vekk ifra det som sto på pakken. mvh beskymret 17åring. Har heller ikke hatt samleie siden da.
Heltefrøken Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Hei Jeg tror ikke du er gravid du tok angrepille innenfor tidsfristen . Du fikk blødning og har hatt mens etterpå Angrepilla kan klusse litt med syklusen din så det er nok bare derfor den er sen nå Men du bør uansett ta en test for å være helt sikker Og kanskje begynne på p-piller 👍😀 Så slipper du å gå og være redd for å bli gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå