Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg skjønner ikke hva som skjer. Han er 2 år og verdens snilleste lille gutt. Det er sjeldent dårlig stemning og vi koser oss masse sammen. De siste ukene har han ikke villet være med meg hjem fra barnehagen, og gråter når jeg må bære han ut i gangen. Han har tidligere gråtet litt og vil hatt mye kos før jeg leverer han, mens nå stormer han inn og enser ikke at jeg drar. Jeg er alene og vi er mye sammen med mine foreldre, i går hadde han problemer med å sove, og roet seg ikke før han kom i armene til min mor. Det var fryktelig vondt som mamma og se, at ikke mitt eget barn søker trøst hos meg. Jeg aner ikke hva som skjer.. Er dette noe som er vanlig? I en periode kanskje? Anonymous poster hash: f5ef9...de6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Tipper det er en periode han har.. Anonymous poster hash: 60ef2...8cd
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Huff så vondt da... Kanskje han føler at du har "forlatt" han i barnehagen. Ville ha rådet deg til både å å snakke m han og forberede han på dagene som kommer så hår det seg nok til Anonymous poster hash: e0b72...204
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Det med barnehagen er helt normalt. Mitt barn hadde slike perioder også. Var litt ubehagelig, men de ansatte sa at det var vanlig. Så også andre barn som gjorde det samme. Det går over, men kan ta sin tid. Anonymous poster hash: dd0b9...099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå