Gå til innhold

Mannen min har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 100 tshirt, 20 skjorter, 10-15 bukser, 15 ytterjakker, 30 capser og sikkert 20 par sko. Han kjøper mer å mer å mer å kvitter seg ikke med noe. Det er myyye mer enn hva JEG, DAMA hannes har.! Gangen er overfylt med hannes ting. Skapet ser ikke ut. Klær slengt overalt. Vi er en familie med to barn og en kjerring også, men det er MANNENS ting som troner overalt! Jeg blir gal. Ber han kvitte seg med noe etterhvert som han kjøper nytt, da blir han grinete. Jeg sier at når han ikke klarer å holde orden i sakene så Må hankvitte seg med noe, for jeg klarer ikke å leve i dette rotet. Å bruke livet mitt på å rydde etter han er heller ikke rett.

What to do?

Anonymous poster hash: 33196...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg det ut på en kjøp og salg side på facebook. Tipper mannen din blir flau da :)

Anonymous poster hash: c7202...a70
Skrevet

Sånn er det her også! Ikke at han stadig kjøper noe nytt,men han klarer ikke kvitte seg med klær! Han har sikkert 20 jakker,en haug med sko,det er ikke plass til klærne hans i skapet! Og jeg er igrunnen litt flau over at han går i gamle hullete og flekker tshorter! Men å hive eller gi bort noe!? Neeeeeida! Han har tre bukser,men de er det ikke plass til i buksehyllen i skapet! En gang ryddet han ut litt,men det la han i et skap i garasjen! Han tar stadig hjem sko fra foreldrene hans som har vært bestefedrene hans sine. Og de døde for 10 og 15 år siden..

Anonymous poster hash: 4c3c8...49b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...