Gå til innhold

Easygrow i 2-4 grader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut og handle, tar tog med vogn. Er easygrow passe i 2-4 grader og snø/sludd/regn? Har regntrekk på vogna. Inni har ungen på tynt ullsett og balaclava..

Anonymous poster hash: 909ff...559

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyttelidytt! ;)

Skrevet

Jeg bruker selv min easygrow når det er noen plussgrader. Jenta mi er veldig varm så jeg ha da bare en tynt ullsett under og lue + skjerf. Hun virker da veldig fornøyd og er ikke for varm:-)

Skrevet

Easy grow pose?

Den brukte nå jeg i vinter i mange minus..

Anonymous poster hash: ea516...250

Skrevet

vi brukte vår da det var 2-4 grader ute. bare ha mindre klær oppi. om barnet sitter med armene utenfor posen ville jeg hatt på jakke og ikke dratt igjen posen helt :)

Anonymous poster hash: dda1c...2d8
Skrevet

Jeg har tatt vår i bruk til min på 7uker.

Har bare bomullsklær på og ikke lue. Hun er god og varm.

Syntes teppe og dyne ble for kaldt

Anonymous poster hash: 0d3ad...0cc

Skrevet

Står at gradene nå er 3, men føles -2. Hvis gradene føles 0-2 når jeg skal ut er Easygrow ok?

Skulle hatt en easygrow lite :P

Det er så slitsomt å kle på ungen to lag ull, jakke og utetøfler for så å måtte kle av nesten alt hver gang vi skal innom en butikk/et senter. ;)

Skrevet

Er 2-3 grader her for tia og 1-åringen ligger i Easy Growen i vogna. Har bomullsklær på, dvs body og bukse, og en lue. Han tåler ikke ull og er varmblodig av seg. Ble kald av vårposen, selv om han er varmblodig.

Anonymous poster hash: 9c151...346

Skrevet

Ok. Min er vel normalblodig :P prøver easygrowen. Er surt vær ute.. Står at det føles -1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...