Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg trenger litt hjelp jeg :-) har så mange fine navn å klarer ikke bestemme meg :-) er til lille jenta mi :-) som dere ser er det litt av hvert :-):-):-) Navn jeg liker veldig godt :-) Adina Aleesha Alyssa Amelie Annabelle Anne Ariana Arianêl Arida Aryana Ashlee Becky Catharina Catherine Cathinka Celine Chloe Christianna Elaina Elaine Elainelyn Eleanor Elina Elle Estelle Evelina Gemma Georgie Hayleigh Holly Initani Jellenna Jenna Joanna Joanne Joannina Johnleigh Johnnelie Jolene Jorunn Josefina Kathinka Kathleen Kathleena Kathleene Katriana Katrine Lauren Leanne Leigh Lena Loreen Louisa Louise Louisse Mae Malene Maneeka Maria Marian Marianna Marida Marie Mariella Marita Martha May Mayleigh Melina Meline Molly Mona Naomi Nelie Nelyn Pennella Rachel Rebecka Samiél Sarah Sarali Sarátha Sarea Shawnee Shawneeda Sofie Suzanne Teresa Therese Tiffany Trinnelle Trinnilla Trinny Vaunessa Navn jeg liker litt :-) Aiva Ajla Alexa Alexandra Alicia Alina Almina Amalia Amelia Amelica Amilie Amina Ammy Annabella Annelee Annize Aroen Arwen Ashla Ava Avery Ayla Cameron Camille Camillias Carlisa Carmina Caroline Cecilie Cecelia Celën Celine Chanteila Chanteile Chantelle Charlie Charlotte Charly Chelsea Chris Christian Christina Chrystale Ciara Coras Eevie Elena Elisabeth Eliza Ellika Elva Emelia Emelica Emily Emma Emmelyn Emmery Emmry Emmy Eoin Eowyn Evie Evy Ewen Findlay Gina George Isabella Isabelle Ivory Janice Karwen Katherine Kiara Kim Kimberly Korinne Lee Leoize Leona Levine Louie Lucia Luis Madeleine Madilyn Marianne Marlene Maya Melika Mia Milly Oda Raja Reiss Sienna Sophia Stanley Thina Thorne Tilia Tora Torin Travis Valeria Veronica Victoria Anonymous poster hash: 208fa...2ca
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Hjelpes, her var det en god blanding. Skjønner at du sliter når listen er så lang. Ville gått for Anne, Louise eller Maria. Anonymous poster hash: 0ca27...fa6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Det var litt av ei liste. Av de du liker godt liker jeg Elina, Evelina og Lena Anonymous poster hash: 59466...733
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Alina og Emily Anonymous poster hash: b30e4...a2b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Elina, Joanna eller Malene. Ellers synes jeg mange av navnene var altfor sære. Husk at barnet skal leve med navnet resten av livet og ikke føle at det er en byrde. Kjenner ei med sært navn og hun er ganske oppgitt over sine foreldre som liksom skulle være så oppfinsomme. Hun har et dårlig forhold til navnet sitt fordi det er altfor sært. Anonymous poster hash: 0dd40...437
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg tror ikke noen av disse navnene er riktig for deg. Du presenterer en liste med ca 100 navn du liker veldig godt og like mange navn du liker godt. Av 200 navn greier du ikke plukke ut, si 5 eller 10, som er finere enn de andre. Da er ikke riktig(e) navn på listen din, tror du har hengt deg opp i å finne flest mulig fine alternativer og så har du druknet deg selv i dem. Kast listene dine. Vent noen dager, og begynn så på nytt og lag helt nye navn. Finn ut om det er noen navn som betyr noe spesielt for deg, om du har navn som du asossierer med noe ekstra positivt. Så ser du for deg jenta di om 5-10-15-25-50 år og ser om du greier å se for deg å også kalle den voksne jenta di navnet du velger. Glem alt du har gjort til nå og kom tilbake når du har kortet ned listen til maks 10 Lykke til Anonymous poster hash: f5c6e...30f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Dette må vel være en spøk??????? Greier i allefall ikke å ta deg seriøst. Som hun over sier, kom tilbake med 10 navn, da skal vi hjelpe deg! Anonymous poster hash: a2b70...e8d
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 Førstegangsfødende ja? Anonymous poster hash: 37ae2...f6d
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 Melena er fint!! Anonymous poster hash: 2636a...aff
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #10 Skrevet 19. oktober 2014 Melena er fint!! Anonymous poster hash: 2636a...aff Har jeg melena på listen?? Melena er jo bæsj :-( Anonymous poster hash: 208fa...2ca
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #11 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg tror ikke noen av disse navnene er riktig for deg. Du presenterer en liste med ca 100 navn du liker veldig godt og like mange navn du liker godt. Av 200 navn greier du ikke plukke ut, si 5 eller 10, som er finere enn de andre. Da er ikke riktig(e) navn på listen din, tror du har hengt deg opp i å finne flest mulig fine alternativer og så har du druknet deg selv i dem. Kast listene dine. Vent noen dager, og begynn så på nytt og lag helt nye navn. Finn ut om det er noen navn som betyr noe spesielt for deg, om du har navn som du asossierer med noe ekstra positivt. Så ser du for deg jenta di om 5-10-15-25-50 år og ser om du greier å se for deg å også kalle den voksne jenta di navnet du velger. Glem alt du har gjort til nå og kom tilbake når du har kortet ned listen til maks 10 Lykke til Anonymous poster hash: f5c6e...30f Okei skal gjøre det :-) Anonymous poster hash: 208fa...2ca
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #12 Skrevet 19. oktober 2014 Hahaha! Så mange som går på dette, da! Anonymous poster hash: d132d...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå