Gå til innhold

Barn som ser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har en 2 åring som plutselig begynte og peke ut i gangen og sa: en mann, en mann..

Jeg kikker men ser ingenting, jeg skulle løfte han over barnegrinden som står i døren, han blei helt stiv av skrekk og ville ikke over til mannen.

Jeg måtte bære han med meg inn på badet og sa at mannen måtte gå for nå var det leggetid for oss..

Han var helt enig og sa hade mann..

Da vi gikk inn igjen kikket han rundt seg, men fant ikke mannen..

Da vi kom til kjøkkenet der storesøster satt peket han i hjørne bak henne og sa: en mann, en mann igjen..

Noen med erfaringer? Er dette fantasi hos en 2 åring eller har han virkelig sett noe jeg ikke klarte og se..

Han blei virkelig redd, så for han var nokk dette veldig virkelig.

Anonymous poster hash: 8e7ab...227

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen aning.

Tror det er mye mellom himmel og jord. Og det sies jo at barn ofte har lettere for å se.

Men?

Har selv en gutt, som helt siden han var baby, har vært redd for å være på det ene rommet hos mamma.

Han vil heller ikke gå den korteste veien til barnehagen.

Har stoppet flere ganger, blitt veldig engstelig, pekt og sagt at det er ei dame der. Jeg har aldri sett hun.

Men han peker mot samme treet hver gang (går mnd. mellom hver gang vi går den veien) og sier at ho henger i treet. Blir litt oppgitt over meg når jeg ikke ser hun.

Sist sa han "ser du ikke dama? Hun er der (peker). Hun henger i snora i det treet der (peker på nytt)"

Han går heller dobbelt så langt enn å gå den veien. Går den bare hvis vi har veldig dårlig tid.

Vet ikke hva jeg skal tro, barn har fantasi, men...aner ikke hvor han skulle hatt at noen henger i ei snor/tau i et tre fra. Han er 3.

Anonymous poster hash: 54125...23c

Skrevet

Det sies at barn ser mer enn voksne, siden de er mer åpen og ikke lukker igjen sansene sine.

Anonymous poster hash: 56cb6...862

Skrevet

Ingen aning.

Tror det er mye mellom himmel og jord. Og det sies jo at barn ofte har lettere for å se.

Men?

Har selv en gutt, som helt siden han var baby, har vært redd for å være på det ene rommet hos mamma.

Han vil heller ikke gå den korteste veien til barnehagen.

Har stoppet flere ganger, blitt veldig engstelig, pekt og sagt at det er ei dame der. Jeg har aldri sett hun.

Men han peker mot samme treet hver gang (går mnd. mellom hver gang vi går den veien) og sier at ho henger i treet. Blir litt oppgitt over meg når jeg ikke ser hun.

Sist sa han "ser du ikke dama? Hun er der (peker). Hun henger i snora i det treet der (peker på nytt)"

Han går heller dobbelt så langt enn å gå den veien. Går den bare hvis vi har veldig dårlig tid.

Vet ikke hva jeg skal tro, barn har fantasi, men...aner ikke hvor han skulle hatt at noen henger i ei snor/tau i et tre fra. Han er 3.

Anonymous poster hash: 54125...23c

Stakkars gutt. Har du vurdert å snakke med en klarsynt?

Anonymous poster hash: 56cb6...862

Skrevet

Be mannen forsvinne og slutte å skremme ungen din. Si det høyt.

Anonymous poster hash: 2b424...3b4
Skrevet

Min ser også en mann.. har gjort det i 2 år.. ingen trussel, men var litt plagsom til tider da gutten min ble vekket av han flere ganger om natten, det elektiske ble problematisk uten forklaring osv. Vi fikk en dame hit for å sende han over, men han er her enda.. vi forklarte at om han skulle være hær måtte han ikke plage oss.. har vært ganske rolig etter det, men gutten ser han titt og ofte:)

Anonymous poster hash: 9635a...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...