Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Noen som vet om norske nettbutikker - eller vanlige butikker som selger Harry Potter-lego. Altså byggesett, ikke pc-spill. Finner bare i amerikanske nettbutikker når jeg søker. Anonymous poster hash: de21e...34a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Det finner ikke jeg i nettbutikken deres. Anonymous poster hash: de21e...34a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 outland har, men den er VELDIG dyr Anonymous poster hash: 6dafc...9d9
Lillestoredeg Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Ok har bare sett at dem har det i butikken , men du kan jo ringe en å spørre om dem sender om du ikke har mulighet til å stikke innom en ? Bor i bodø , å her har dem fysisk i butikken
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Fant siden til Outland, og oppdaget jo at de var VELDIG dyre. Tror nok ikke Harry Potter-fansen på åtte år hjemme hos meg får Lego til flere tusen kroner i gave, nei. Får se om jeg finner billigere et annet sted eller finne på noe annet. Tar gjerne tips om morsomme Harry Potter-effekter andre steder. Noen som vet om Harry Potter Lego-brettspillet egentlig er morsomt? Det koster under 400 kroner. Anonymous poster hash: de21e...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå