Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg går i full jobb og opplever ikke tidsklemma som alle snakker om. Men barna får ikke lov til å gå på mer en to ting i uka, og jeg går sjelden ut. Men likevel forstår jeg ikke helt at alle er så stresset. Anonymous poster hash: e2470...5bf
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Det er vel mest et medieskapt problem? De trenger jo å sette ting på spissen for å ha noe å skrive om... Anonymous poster hash: c8e3e...c44
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Det er nok på grunn av at de har prioritert annerledes enn deg. Jeg kjenner heller ikke på tidsklemma, men forstår at andre gjør det. Kan jo nevne to jeg kjenner. Det ene paret har to unger. Begge ungene går på flere aktiviteter hver så de har flere aktiviteter hver dag. Ene ungen har til og med to aktiviteter den ene dagen. i tillegg trener begge foreldrene hver dag. De ser hverandre nesten ikke. Andre er skilt. Ungen har aktiviteter 4 dager i uken og er hos faren den 5 ukedagen og annenhver helg. De har laget stresset og tidsklemme helt selv. Så syns det er litt latterlig når de klager. Anonymous poster hash: 9d889...575
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Bare vent til ungene og idretten begynner kreve mer av ungene, en 12-åring som ikke får være med på noe mer en to ganger i uken får ikke spille kamp når de begynner toppe laget. Min 13-åring har tre obligatoriske og en frivillig trening i uka i tillegg til kamp... Jeg innrømmer glatt at vi har travle dager med våre fire barn, men å stresse seg opp kommer det lite nyttig ut av så vi er ganske laid-back begge to. Anonymous poster hash: 28389...eca
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Bare vent til ungene og idretten begynner kreve mer av ungene, en 12-åring som ikke får være med på noe mer en to ganger i uken får ikke spille kamp når de begynner toppe laget. Min 13-åring har tre obligatoriske og en frivillig trening i uka i tillegg til kamp... Jeg innrømmer glatt at vi har travle dager med våre fire barn, men å stresse seg opp kommer det lite nyttig ut av så vi er ganske laid-back begge to. Anonymous poster hash: 28389...eca Bare vent til ungene blir større skulle det stå, falt ut et par ord der. Anonymous poster hash: 28389...eca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå