Gå til innhold

Hvor lenge gikk dere med modningsrier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt det i to dager. Slimproppen har gått og jeg har brunlig utflod.

Det blir likevel ikke skikkelige rier. Er så sliten nå.

Hvor lenge holdt dere på slik?

Anonymous poster hash: aa076...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff går på samme viset her jeg og nå....sliten...har i tillegg hatt like vonde kynnere de siste 2 mnd:-S problemer med å gå når de kommer...

Anonymous poster hash: ea95f...01c
Skrevet

Med nr tre gikk det to uker fra slimproppen gikk og tegningsblødningen kom før fødselen startet. Hadde da masse (vonde) kynnere de to siste mnd. Når han først kom, kom han i rakettfart. Med de tre andre har fødselen skjedd innen to døgn etter tegningsblødning. Fødsel nr tre var definitivt lettest, selv om det var litt slitsomt på forhånd.

Anonymous poster hash: 0b55e...516

Skrevet

Hadde uregelmessige rier i halvannet til to døgn med begge ungene. Det er slitsomt, både psykisk og fysisk. Hold ut, og lykke til :)

Skrevet

To uker faktisk

Anonymous poster hash: 04a3a...c99

Skrevet

Ca 6 dager før de ble ordentlige rier :) Slitsomt :P

Lykke til :)

Skrevet

En uke.

Da sjekket jordmor meg og jeg hadde 2-3 cm åpning og var helt moden og avflatet. Hun strippet meg og satte riestimulerende akupunktur.

Ingenting skjedde etter det heller og neste dag var jeg på sykehuset for en kontroll og da valgte de å ta vannet. Fikk litt rier etter det, men veldig uregelmessige..

Først da jeg fikk riestimulerende drypp kom jeg skikkelig i fødsel.

Var mitt tredje barn så gud vet hvorfor det var så vanskelig å få riene skikkelig igang, er vel bare sånn noen ganger.

Anonymous poster hash: 81e79...38a

Skrevet

Har hatt det av og på i godt over en måned. Hadde dog tatt det som et kjempegodt tegn at slimproppen har gått og at du har brunlig utflod, det tyder på at det virkelig begynner å skje noe i livmorhalsen din 👍 Er nok kort tid igjen nå!

Anonymous poster hash: b904d...720

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...