Gå til innhold

Tips til letteste bøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 6 åring som holder på å lære seg å lese, så jeg trenger tips til letteste bøker:) noen som har?

Anonymous poster hash: bc5a3...8ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips er å gå på biblioteket.

På biblioteket her har de hyllemeter på hyllemeter med alle disse lettlestbøkene, leseløve, lesehest osv. 

Har en jente som går siste året i barnehagen selv som nettopp har knekt lesekoden og hun elsker disse Min aller første leseløve-bøkene, men det står jo bare en setning på hver side så jeg synes det blir dyrt å kjøpe dem. På biblioteket har de hele serien :)

Har også en jente på 7 som leser selv i enkle bøker nå og de har hele seriene med de litt vanskeligere lettlestbøkene også, hun kan bare velge noen hun synes ser spennende ut. De handler jo om alt fra kattunger til vennskap, fotball til dinosaurer, dere finner garantert noe som fenger.

Anonymous poster hash: 0a200...11b
Skrevet

Takk for tips :) biblioteket har jeg ikke tenkt på engang :)

Anonymous poster hash: bc5a3...8ba

Skrevet

Løveunge-serien er fine. en setning på hvert side, men likevel en ordentlig fortelling.i min første leseløve er det også mange fine bøker.

serien Klassen min er også veldig bra. helena bross har skrevet den serien, og flere andre lettletsserier som er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...