Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Ungene mine har noe som ligner på kvise. Først fikk den ene, nå den andre. De klør ikke.. Er det kviser?? De er under 8 år.. Anonymous poster hash: ac83b...1c6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Mine har hatt. De kan vel få en tett pore de også så det blir en kvise. Det har vel vært en på hver av ungene, så det er jo ikke akkuratt det store problemet. Anonymous poster hash: 0b6e8...7ff
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Når kom de, i dag? Vannkopper ser ut som en kvise før de fylles med vann..... Anonymous poster hash: 31f16...12f
Mamma_til_2 Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Min jente får av og til noe som ligner på kviser hun fikk de første gang når hun var 6 år, ikke klem på de de går vekk, var hos legen og da spurte jeg og hun sa at det var noe i kvise familien, jeg pleier og vaske med litt klorhexidin da forsvinner de nesten over natten ( legen sa det var ok siden det sjenerer jenta)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Ene barnet fikk for noen uker siden, forsvant etter noen dager og nå et et bare et rødt merke igjen. Det gjorde litt vondt når den var på sitt største. Det andre barnet fikk i dag. Er ikke noe problem, bare lurer på hva det er!:-) Anonymous poster hash: ac83b...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå