Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Må bare lufte litt tanker her. Det har seg sånn at min samboer er veldig glad i drikke,ikke ofte han er ute i helgene men liker å ta seg noen øl hjemme,så og si hver dag så kan han drikke 2-3 store bokser. Har har en reisejobb så da har han ofte kjøpt med seg Whisky,og da har han drukket den opp rimelig fort. Jeg har spurt han om ikke han syns det er litt vel mye å drikke sånn hver dag,men da blir han bare sur og sier ikke det pga rusen men fordi han liker smaken. Han tar ofte med seg en øl på sengen når vi legger oss,jeg er gravid så blir ofte litt kvalm av den øl lukta så har sagt ifra men som sagt da blir han bare sur. Er det meg som er rar her eller er dette litt for mye alkohol ? Anonymous poster hash: ce8a7...ec5
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Mye alkohol, og spesielt å ta det med seg når han skal legge seg...han kan nok ha et problem. Anonymous poster hash: c7cdf...60d
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Må bare lufte litt tanker her. Det har seg sånn at min samboer er veldig glad i drikke,ikke ofte han er ute i helgene men liker å ta seg noen øl hjemme,så og si hver dag så kan han drikke 2-3 store bokser. Har har en reisejobb så da har han ofte kjøpt med seg Whisky,og da har han drukket den opp rimelig fort. Jeg har spurt han om ikke han syns det er litt vel mye å drikke sånn hver dag,men da blir han bare sur og sier ikke det pga rusen men fordi han liker smaken. Han tar ofte med seg en øl på sengen når vi legger oss,jeg er gravid så blir ofte litt kvalm av den øl lukta så har sagt ifra men som sagt da blir han bare sur. Er det meg som er rar her eller er dette litt for mye alkohol ? Anonymous poster hash: ce8a7...ec5 Det at man liker smaken er jo en klassisk alkoholikerunnskyldning. Og øl på senga er ikke normalt! Skjønner veldig godt at du blir bekymret. Prøv å få oversikt over hvor mange enheter han får i seg i løpet av et par uker. Hvis det er over anbefalt (og det høres det ut som om det er) bør du ta en prat med ham. Kanskje snakke med legen din først, så du vet mer om hva du skal si? Anonymous poster hash: d4e4c...fdb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Eh, ikke normalt. Hadde krevd at han ble med til legen, og forklarte det akkurat som han sa til deg. Han bør virkelig slutte å drikke. Anonymous poster hash: 7196e...d7e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 HI her.. Takk for svar,er nok det jeg fryktet selv også at han har et problem. Har ikke tørt å ta opp med noen andre enn han selv. Men nå vil jeg først da en prat med han og si hva jeg mener,hvis han forsatt blir sur og ler det vekk så må jeg ta det videre til legen. Vi skal jo ha barn sammen og alt,jeg vil jo virkelig ikke at han skal utvikle dette til en stort problem. Anonymous poster hash: ce8a7...ec5
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Lykke til, HI. Skjønner at dette ikke er lett for deg, men det er nok likevel veldig mye enklere å ta det opp nå enn om noen år. Anonymous poster hash: d4e4c...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå